خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه رستوران‎داران در گفت‎وگو با ایلنا؛

فعالیت رستوران‎ها فقط به شکل غذای بیرون‎بر است/ رستوران‎داران برای فعالیت در سایت وزارت بهداشت ثبت نام کنند

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۵۷۳

رئیس اتحادیه رستوران‎داران گفت: این صنف وضعیت مناسبی ندارند و نزدیک به 40 روز است که در تعطیلی مطلق به سر می‎برند. که با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان پیش بینی می‎کنیم که این وضعیت تا 3 ماه آینده نیز ادامه داشته باشد.

علی اصغر میرابراهیمی در گفت‎وگو با ایلنا، گفت: با توجه به آنکه صنف رستوران‎داران جزء مشاغل پرخطر محسوب می‌شود، بنابرین فعالیت آن‎ها فقط به صورت عرضه غذای بیرون‌بر با رعایت کامل مسائل بهداشتی است و اجازه پذیرش مشتریان به داخل رستوران را ندارند.

وی تاکید کرد: فقط رستوران‎هایی امکان فعالیت دارند که در سایت وزارت بهداشت ثبت نام و مسائل ایمنی بهداشت را رعایت کنند.

رئیس اتحادیه رستوران‎داران افزود:  براساس اعلام وزارت بهداشت اشخاصی که خواستار ارائه غذا به شکل بیرون‎بر هستند، باید در سایت وزارت بهداشت ثبت نام و اطلاعات خود را اعم از آدرس، تعداد کارکنان، نوع فعالیت و غیره را وارد و کدرهگیری خود را دریافت کنند. زیرا تنها در این صورت اجازه فعالیت برای آنها صادر می‎شود.

وی درخصوص وضعیت صنف رستوران‎داران نیز گفت: این صنف وضعیت مناسبی ندارند و نزدیک به 40 روز است که در تعطیلی مطلق به سر می‎برند. که با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان پیش بینی می‎کنیم که این وضعیت تا 3 ماه آینده نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز