خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق ایران و امارات در گفت‌وگو با ایلنا:

فعلا در حمل هوایی کالا به امارات مشکل داریم/ فرصت سه ماهه دولت امارات برای تمدید ویزای اتباع خارجی

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۰۸۷

رییس اتاق بازرگانی ایران و امارات اظهار داشت: شرایط تجاری دو کشور تغییری عمده‌ای نداشته است. در مورد کالا؛ انتقال کانتینر بویژه محصولات میوه و تره‌بار یخچالدار و مواد معدنی مشکلی ندارد و در حال حاضر تنها حمل هوایی کالا با موانع روبه‌رو است.

فرشید فرزانگان در گفت‌وگو با ایلنا در آخرین وضعیت رابطه تجاری ایران و امارات گفت: شرایط تجاری دو کشور تغییری عمده‌ای نداشته است. در مورد کالا؛ انتقال کانتینر بویژه محصولات میوه و تره‌بار یخچالدار و مواد معدنی مشکلی ندارد و در حال حاضر تنها حمل هوایی کالا با موانع روبه‌رو است.

رییس اتاق بازرگانی ایران و امارات با اشاره به بازگشت ایرانی‌ها و اتباع سایر کشورها از امارات گفت: براساس تصمیم اخیر کابینه امارات، کلیه ویزاهای اقامت و توریستی منقضی شده در اول مارس سال ۲۰۲۰ تمدید خواهند شد. یعنی کلیه افرادی که دارای هر نوع ویزا یا اقامت در امارات هستند، برای یک دوره تجدیدپذیر بمدت سه ماه از هرگونه جریمه معاف می‌شوند. دارندگان اقامت امارات خارج از کشور نیز شامل این تصمیم صادر می‌شوند.

وی ادامه داد: در مورد مسافر نیز دارندگان انواع اقامت که ایرانی هستند ویزای ایشان تمدید شده و البته یک وب سایت هم برای ثبت نام اختصاص داده‌اند. فعلا شرایط پرواز و حمل هوایی امارات به کشورهای محدود باز شده است مثلا شرکت هواپیمایی الاتحاد اخیرا اعلام کرده که از ۵ آوریل، پروازهای خود را به ۶ شهر جهان، برای بازگرداندن خارجی‌های داخل امارات آغاز می‌کند.

وی افزود: براساس اعلام وزارت امور خارجه و همکاری‌های بین‌المللی امارات متحده عربی، تا کنون بیش از ۲۹ هزار نفر در سایت این وزارت‌خانه ثبت نام و خواستار بازگشت به کشورشان شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز