خبرگزاری کار ایران

فرایند خرید مسکن مهر الکترونیکی‌شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۹۴۴

مسکن مهر پرند مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: پرداخت الکترونیکی در سامانه مسکن مهر پرند ممکن شد.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، مدیر عامل شرکت عمران پرند با تاکید بر اهمیت حفظ و حراست از سلامت مردم و این‌که در حال حاضر تعداد کثیری از مراجعات کارگزاری مسکن مهر پرند بابت تحویل واحدها است، گفت: با هماهنگی انجام‌شده با اداره کل فناوری اطلاعات وزارت راه و شهرسازی، سامانه مسکن مهر پرند از طریق وب‌سرویس با سامانه مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی مرتبط و آخرین تغییرات در خصوص پرداخت‌ها و نقل و انتقال و تحویل واحد متقاضیان هر شب بین دو سامانه  تبادل می‌شود که باعث امنیت خاطر متقاضیان و تسریع در روند الکترونیک تحویل واحد متقاضیان خواهد شد.

او افزود: در اقدامی هماهنگی با  بانک مرکزی و بانک ملی، درگاه پرداخت الکترونیک بانک ملی در سامانه قرار گرفته است که متقاضیان را از حضور فیزیکی در بانک بی‌نیاز می‌کند و این اقدام به‌ویژه در شرایط کنونی کشور بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند عنوان کرد: در بخش صدور کارت قسط نیز با هماهنگی بانک مسکن، تمامی فرم‌های مورد نیاز برای تشکیل پرونده در سامانه قرار داده شده است و متقاضیان به‌منظور تسریع در فرایند تشکیل پرونده می‌تواننند تمامی فرم‌ها را دانلود و نسبت به تکمیل آن‌ها اقدام کنند.

وطن‌خواهی افزود: در جلسات مشترک با مدیران بانک مسکن جنوب‌غرب تهران مقرر شد، به‌زودی تمام فرایند تشکیل پرونده به‌صورت الکترونیک انجام شود و متقاضی فقط برای معرفی ضامن و صدور کارت قسط به بانک مراجعه کند.

او گفت: با توجه به استقبال چشمگیر مردم جهت نقل و انتقال قانونی واحدهای مسکونی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر پرند به آدرس e-parand.ir اطلاعات مربوط به نفر آخر را که تقاضای نقل و انتقال دارد و اطلاعات نفر اول را که قرارداد به نام او است، در سامانه وارد و آخرین وکالت‌نامه را بارگذاری کنند تا فرایند نقل و انتقال به‌صورت الکترونیک قابل انجام باشد و متقاضی فقط در آخرین مرحله و برای تحویل قرارداد جدید به کارگزاری مراجعه کند.

وطن‌خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، خاطر نشان کرد، همزمان با سایر بخش‌ها، فرآیند خرید عرصه نیز الکترونیکی‌شده و پرداخت قیمت عرصه به دو صورت نقد یا نقد و اقساط از طریق درگاه بانکی سامانه مقدور است و در انتها قرارداد نیز به‌صورت الکترونیک در سامانه تولید خواهد شد و متقاضی فقط برای امضای قرارداد و مراحل پایانی و با اخذ نوبت ازسامانه به کارگزاری مراجعه خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز