خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی با ایلنا مطرح شد:

کمپین صنعت برق برای مبارزه با کرونا/ همراه شبانه روزیِ کادر درمان هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۹۲۵

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: کمپین صنعت برق همیشه بیدار به منظور نشان دادن همراهی صنعت برق با کادر درمان در مبارزه شبانه روزی با شیوع ویروس کرونا آغاز به کار کرده است.

علی فرهور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این نیروگاه با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و توان متخصصان امور شیمی، اقدام به تولید مقادیر قابل توجهی آب ژاول برای تحویل به سازمان‌ها، ارگان‌ها، اداره‌ها و بیمارستان‌ها پرداخته و هم اکنون نیز با توجه به درخواست این نهادها، در حال تولید محلول ضدعفونی کننده هستیم.

وی افزود: طی درخواستی که از مدیریت بحران استانداری استان قزوین داشته‌ایم، مقرر شد به طور روزانه، ۲۵هزار لیتر آب ژاول برای ضدعفونی کردن سطوح و معابر استان قزوین تحویل این نهاد شود.

مدیر عامل نیروگاه شهید رجایی ادامه داد: علاوه بر این، نهادهایی که به طور مستقیم برای مقابله با ویروس کرونا فعالیت دارند، براساس درخواست‌های اعلامی خود، نسبت به دریافت آب ژاول از نیروگاه اقدام کرده‌اند که تاکنون مقادیری به هلال احمر استان قزوین، کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک، ستاد نیروهای مسلح استان، پادگان شهدای جوادنیا، بیمارستان‌های رازی و بوعلی شهرستان قزوین،  شهرداری شهرستان آبیک و دیگر ارگان‌ها تحویل شده است.  

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان قزوین، این نیروگاه آمادگی دارد تا با تولید بیشتر آب ژاول، نیاز استان را به این محلول ضدعفونی کننده تامین کند که برای این منظور، کارکنان نیروگاه به طور شبانه روز، فعالیت دارند.

فرهور با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا در نیروگاه گفت: علاوه بر فعالیت در تامین محلول ضدعفونی کننده برای استفاده در استان قزوین، اقدامات مهمی هم در نیروگاه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت کارکنان انجام شده است که  از جمله توصیه به کاهش سطح تماس افراد با یکدیگر، استفاده از کارت‌های مغناطیسی به جای ثبت اثر انگشت در هنگام تردد به شرکت، همچنین ضدعفونی کردن روزانه‌ی اتاق‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سرویس‌های ایاب و ذهاب، کانتین‌های غذاخوری و ...، به همراه پایش سلامت کارکنان به طور روزانه، کاهش ساعت کار کارکنان و استفاده از ظرفیت کادر درمانی ویژه و... از مهمترین اقدامات پیشگیرانه در این خصوص است.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی با اشاره به نقش حیاتی این نیروگاه در کمک به تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز کشور و به ویژه مراکز درمانی و بیمارستان‌ها برای تداوم فعالیت تجهیزات پزشکی و فرآیند درمان و بهبود بیماران، گفت: متخصصان نیروگاه شهیدرجایی با تلاش شبانه روزی خود، همچون گذشته به تولید برق پایدار می‌پردازند تا علاوه بر تامین برق مورد نیاز مصرف کنندگان، با جان بخشیدن به تجهیزات پزشکی، خدمت رسان عزیزانی باشند که در حوزه بهداشت و سلامت، در اندیشه تامین سلامت همشهریان هستند. بنابراین امیداریم که با یاری پزشکان، پرستاران و کارکنان حوزه بهداشت و همراهی شهروندان گرامی در رعایت اصول بهداشتی و قرنطینه، بتوانیم بر این شرایط فائق آییم.

وی با بیان اینکه کمپین صنعت برق همیشه بیدار به منظور نشان دادن همراهی صنعت برق با کادر حوزه بهداشت و درمان در مبارزه شبانه روزی با شیوع ویروس کرونا آغاز به کار کرده گفت: وظیفه اصلی این نیروگاه، تولید انرژی الکتریکی پایدار است و در شرایط فعلی مبارزه با ویروس کرونا، این نیروگاه با تولید برق مطمئن، پشتیبان کادر درمانی و بهداشتی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به عنوان خط مقدم مقابله با این ویروس خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز