خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایلنا:

پشتیبان سربازان سلامت هستیم/ فعالیت ۶۰ اکیپ عملیاتی برق برای شرایط بحران کنونی

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۲۵

مدیرعامل توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: برای جلوگیری از هرگونه خاموشی در بیمارستان‌ها، چرخش صنعت، کشاورزی، خانگی، و.... شبانه روز تلاش می‌کنیم و بیداریم.

مجید فرهزاد در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا این شرکت همگام با سایر نهادها به منظور رفاه حال شهروندان از نخستین روزهای اعلام شرایط ویژه، اقدامات پدافندی خود را برای جلوگیری از شیوع این ویروس آغاز کرده و با برقراری شرایط خاص، اقدامات مختلفی از جمله اطلاع رسانی به کارکنان، توسعه و بروز رسانی زیر ساخت‌های ارائه خدمات غیر حضوری، ضدعفونی مستمر محل کار کارکنان  و ... را در دستور کار خود قرار داد.

با یک سوم پرسنل کار می‌کنیم

وی با بیان اینکه با صدور اطلاعیه‌های فراگیر در سطح استان خدمات غیرحضوری خود به مشترکین را اطلاع رسانی کردیم، گفت: به استناد مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبات ابلاغی وزارت نیرو و استاندار محترم، در این شرکت نیز همانند سایر دستگاه‌های اجرایی، نیروهای شیفتی و عملیاتی و مرکز 121 بطور کامل و به صورت شبانه روزی در محل کار خود هستند و نیروهای اداری و مالی تا 15 فروردین 99 با حدود یک سوم ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت.

60 اکیپ عملیاتی پای کارند

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری افزود: از آنجا که برق پایدار و مطمئن در این شرایط حساس نیاز ضروری حوزه درمان و بهداشت است و این شرکت همگام با سایر نهادها پشتیبان سربازان سلامت است، حدود 60 اکیپ عملیاتی که قابل افزایش در شرایط بحران به یکصد اکیپ است، با تجهیزات کامل مشغول و در حالت آماده باش مستقر کرده و کلیه تمهیدات لازم را دراین خصوص اتخاذ کرده‌ایم.

مردم در خانه بمانند

وی تصریح کرد: همانند سایر نهادها از مردم می‌خواهیم که به توصیه‌های بهداشتی بخش درمان کشور توجه کامل را داشته باشند و باهمکاری ویژه خود در موضوع در خانه ماندن و پرهیز از هرگونه تجمع و سفر به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک کنند تا هرچه زودتر شاهد پایان شیوع این ویروس در جامعه باشیم و سلامتی را برای خود و هموطنان‌مان به ارمغان بیاوریم.

اجازه خاموشی نمی‌دهیم

فرهزاد با اشاره به تشکیل کمپین صنعت برق همیشه بیدار در سطح صنعت برق در سراسر کشور گفت: تشکیل این کمپین موجب ارتقاء آگاهی عمومی در خصوص زحمات شبانه روزی همکاران گمنام صنعت برق درسطح کشور بوده که صنعت برق برای جلوگیری از هرگونه خاموشی در بیمارستان‌ها، چرخش صنعت، کشاورزی، خانگی، و.... شبانه روز تلاش می‌کنند و بیدارند و در شرایط کنونی پشتیبان روشنایی بخش سلامت کشور خواهند بود تا لحظه‌ای خاموشی نداشته باشند و کمافی‌السابق همکاری‌های همه جانبه‌ای  را در تمامی جبهه‌ها بخصوص بخش سلامت کشور خواهند  داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز