خبرگزاری کار ایران

دعوت از مشترکان برق پایتخت برای کاهش یک ساعته مصرف انرژی

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۷۶۵

مشترکان برق پایتخت با پیوستن به رویداد جهانی ساعت زمین از طریق کاهش مصارف غیرضروری برق از ساعت 20 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه شنبه، نهم فروردین ماه 1399 همراهی خود را با جامعه جهانی در کاهش مصرف انرژی و مبارزه با گرمایش کره زمین اعلام خواهند کرد.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان این مطلب گفت: نهم فرودین ماه 1399 مصادف با آخرین شنبه ماه مارس میلادی، چهاردهمین  سالی است که ساکنان کره زمین در راستای جلب نظر جهانیان به منظور مبارزه با گرمایش این کره خاکی و تغییرات اقلیمی و پاسداشت محیط زیست، در حرکتی هماهنگ به مدت یک ساعت مصرف برق خود را کاهش خواهند داد.

"حسین صبوری" افزود: از مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ دعوت می‌کنیم با کاهش مصارف غیرضروری برق از ساعت 20 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه امشب، شنبه، نهم فروردین ماه، با پیوستن به این حرکت جهانی، همگام و همصدا با سایر ملل به کاهش تولید آلاینده های زیست محیطی و ترویج فرهنگ استفاده بهینه از انرژی و جلوگیری از تغییرات اقلیمی کمک کنند.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز با خاموش کردن تمامی روشنایی‌های غیرضروری ساختمان‌های اداری فعال خود در این ساعات، در رویداد جهانی ساعت زمین مشارکت خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز