خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

پمپ بنزین‌ها تعطیل نمی‌شوند/ تعطیلی چند سکو در یک جایگاه به معنای تعطیلی کل جایگاه نیست

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۷۳۷

رئیس انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی سراسر کشور گفت: .مراجعات مردم به جایگاه‌ها کم شده و هر جایگاه با نصف سکوهای خود نیز می‌تواند پاسخگوی مردم باشد و هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

اسدالله قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در تشریح طرح "نجات" اظهار داشت: هنوز تصمیم قطعی برای اجرای طرح نگرفته‌ایم، خبری که با عنوان تعطیلی جایگاه‌های سوخت دست به دست می‌شود نباید مورد سوءاستفاده و سوء تفسیر قرار بگیرد. بنده با یک خبرگزاری داخلی از احتمال تعطیلی بخشی از سکوها در هر جایگاه جهت کاهش هزینه‌ها صحبت کردم. اقدامی که هر بنگاه اقتصادی انجام می‌دهد و مثلا در تولید از این عمل به عنوان ادامه فعالیت با ظرفیت پایین یاد می‌شود. مراجعات مردم به جایگاه‌ها کم شده و هر جایگاه با نصف سکوهای خود نیز می‌تواند پاسخگوی مردم باشد و هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

وی افزود: ضمن تشکر از رسانه‌هایی که اخبار را به صورت صحیح منتشر میکنند اعلام می‌کنم هیچکس به خصوص معاندین حق ندارند از مطالبات صنفی یا مصاحبه‌ها سوءاستفاده کنند و خبر را به شکل دیگری تفسیر کنند و ما این عمل زشت را محکوم می‌کنیم.

رئیس انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی سراسر کشور تاکید کرد: جایگاه‌ها در شرایط فعلی آسیب‌های فراوانی دیده و متضرر شده‌اند و کم‌توجهی دولت به خواسته‌های ایشان منصفانه نیست و به هیچ وجه از مطالبات‌مان کوتاه نمی‌آییم.

وی ادامه داد: در خبر اول هم اعلام کردیم که در این هفته با مسئولین جهت حل مشکلات رایزنی می‌کنیم تا با حل مشکلات، تعداد سکوهای توزیع کننده در جایگاه‌ها را کم نکنیم و کارکنان‌مان را تعدیل نکنیم. خواسته جایگاه‌داران مشخص شدن حق‌العمل سال ۹۹ بر اساس اصول صنفی و کارشناسی، دریافت کمک‌های دولت برای سال ۹۸ و قرار گرفتن در لیست مشاغل آسیب دیده از کرونا است تا انگیزه خود را برای خدمت به مردم عزیزمان حفظ کنیم.

قلی‌زاده گفت: کاهش شدید فروش اکثریت جایگاه‌داران را ورشکسته‌تر از گذشته کرده است. جایگاه‌داران پیوسته خود را خادم مردم و کشور می‌دانند و در همه حال شجاعانه به فعالیت ادامه می‌دهند و در کنار آن انتظار دارند دولت به خواسته‌های معقول و منطقی ایشان پاسخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز