خبرگزاری کار ایران

توقیف ۴ فروند شناور متخلف در آب‌های کیش

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۶۲۸

جانشین پایگاه دریابانی کیش از توقیف 4 فروند شناور متخلف دیگر در آبهای این جزیره خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جلال همتی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای سلامت جزیره کیش، نیروهای پایگاه دریابانی با همکاری بومیان جزیره، با رصد حوزه استحفاظی و اعزام گشت، حین کنترل آب های جزیره کیش، 4 فروند شناور صیادی که در حال ورود به کیش را توقیف کردند.

وی علت توقیف این 4 شناور را عدم رعایت قوانین ابلاغی به ویژه بی توجهی به ممنوعیت ترددها برابر ابلاغیه شورای سلامت جزیره کیش و اقدام به جابه جایی مسافر برای ورود غیر قانونی به جزیره عنوان کرد، افزود: با هماهنگی قضائی این شناورها تا پایان فروردین ماه جاری توقیف خواهند بود.

سرهنگ همتی تأکید کرد: سلامت و آرامش مردم خط قرمز پلیس محسوب می شود و دریادلان این فرماندهی با هرگونه اقدامی که باعث از بین رفتن سلامت وامنیت و آرامش مردم شود در راستای قانون برخورد جدی خواهد شد.

جانشین پایگاه دریابانی کیش خاطرنشان کرد: صیادان و مردم عزیز ایران اسلامی از سفر ها پرهیز و به رعایت این اصل مهم توجه جدی داشته باشند و کیشوندان نیز می توانند با در خانه ماندن برای مقابله با ویروس کرونا کمک شایانی به جامعه پزشکی کنند و در صورت مشاهده تخلفات با سامانه 110 تماس حاصل کنند.

گفنتی است، در هفته جاری 9 فروند شناور متخلف که نسبت به جابه جایی غیرمجاز مسافر اقدام کرده بودند، توقیف شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز