خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

درآمد ۸۵ تا ۹۰ درصد صنف آبمیوه و بستنی صفر شد/ تولیدکنندگان روز به روز ضعیف‌تر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۷۶۵

اتحادیه صنف بستنی آبمیوه و کافی شاپ تهران گفت: در حال حاضر 85 تا 90 درصد صنف ما تنها به خاطر روشن بودن چراغ، مغازه را باز نگه داشته‌اند وگرنه درآمد آنها صفر شده است.

اسکندر آزموده در گفت‌وگو با ایلنا در مورد تاثیر شیوع ویروس کرونا بر فروش صنف بستنی و آبمیوه گفت: این موضوع تاثیر بسیار بالایی بر فروش صنف ما داشته است بطوریکه در حال حاضر 85 تا 90 درصد صنف ما تنها به خاطر روشن بودن چراغ، مغازه را باز نگه داشته‌اند وگرنه درآمد آنها صفر شده است.

وی ادامه داد: البته قبل از این بیماری نیز وضیعت درآمدی صنف ما مناسب نبود و از اوایل سال 98 بتدریج با افت بازار روبه‌رو بودیم که کرونا هم به نوعی شرایط را بدتر کرد. چون در این شرایط مردم از خانه خارج نمی شوند و آنهایی هم که در بیرون هستند از ترس این بیماری به مغازه‌ها مراجعه نمی‌کنند، البته این شامل تمام صنوف است.

آزموده تصریح کرد: از گذشته همه امید ما به ایام نوروز و اوایل بهار بود و همیشه در این ماه‌ها تقاضا بیشتر از عرضه بود اما شرایط بگونه‌ای است که من تولیدکننده دو یا سه هفته در ماه را به تولید اختصاص می‌دهم. این باعث شده تا تولیدکننده‌ها و کارخانجات بستنی و آبمیوه حتی پیش از کرونا هم ضعیف‌تر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز