خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول مطرح کرد:

ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک به ۱۰ برابر افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۹۱۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با بیان اینکه ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک به ۱۰ برابر افزایش یافته است، گفت: با ورود نهاد های نظارتی و امنیتی محتکران و سوء استفاده کنندگان منزوی شدند.

به گزارش ایلنا ، صابر پرنیان در جلسه اضطراری فرماندهان بسیج وزارتخانه های کشور در خصوص مبارزه با ویروس کرونا بیان کرد: از ظرفیت بسیج وزارتخانه ها برای مبارزه با کرونا استفاده شود.

وی ادامه داد: با ورود نهاد های نظارتی و امنیتی محتکران و سوء استفاده کنندگان منزوی شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با بیان اینکه ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک به ۱۰ برابر افزایش یافته است، گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی چند ساله گذشته و تدابیر مقام معظم رهبری کشور را نجات داده است.

پرنیان با اعلام اینکه هیچ کمبودی در کشور وجود ندارد، افزود: چند سال آینده شاهد جهش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه تحریم به طور قطعی شکست خورده است، گفت: فضای کسب و کار باید در یک حرکت جهادی تسهیل شود و موانع تولید از بین برود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با بیان اینکه تولید کنندگان در کنار مردم هستند، اضافه کرد: باید قوی شویم و نهضت ساخت داخل با قدرت باید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز