خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد

جعبه سیاه هواپیمای اوکراین در فرصت مناسب بازخوانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۷۵۹

احتمالا بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای بویینگ 737 اوکراین در کشور اوکراین یا فرانسه به دلیل خروج از شرایط بحرانی ویروس کرونا، به تعویق بیفتد.

رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با ایلنا درباره تصمیمات اخذ شده برای بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای بویینگ 737 اوکراین اظهار داشت: براساس مذاکرات انجام شده قرار بر این است که جعبه سیاه هواپیمای اوکراین در لابراتور کشور اوکراین یا فرانسه خوانده شود که این دو کشور هم برای همکاری با ایران پاسخ مثبت داده‌اند.

وی با بیان اینکه البته بخشی از اطلاعات با اقدامات کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی به دست آمده‌است و منتظر بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه نماندیم و با بررسی موارد دیگر اطلاعاتی به دست آوردیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره زمان بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه هواپیما در مقاصد اوکراین یا فرانسه تاکید کرد: در حال حاضر جعبه سیاه هواپیمای بویینگ 737 اوکراین در ایران است و در فرصت مناسب جعبه سیاه به همراه تیم کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشورمان و با حضور متخصصان کشورهای ذی نفع در کشور فرانسه یا اوکراین بازخوانی می‌شود.         

به گزارش ایلنا، گویا به دلیل شرایط حال حاضر و محدود سازی انجام پروازها در سطح جهانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در کشور فرانسه یا اوکراین به تعویق افتاده و فعلا زمانی برای بازخوانی جعبه سیاه در این کشورها اعلام نشده است.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز