خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره انجمن صنفی سی.ان.جی در گفت‌وگو با ایلنا تاکید کرد:

جهت جلوگیری از شیوع کرونا؛ سوخت‌گیری در جایگاه‌های CNG فقط با کارت بانکی

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۳۷۴

مردم به‌هنگام سوخت‌گیری در جایگاه‌های سی.ان.جی، ضمن پیاده شدن از خودرو، اجازه دهند تا پرسنل جایگاه‌ها عملیات سوخت‌گیری را انجام دهند و از لمس نازل و سایر تجهیزات جایگاه‌ها خودداری کنند.

محسن جوهری در گفت‌وگو با ایلنا، گفت: ویروس کرونا از طریق اسکناس به راحتی می‌تواند مردم و پرسنل جایگاه‌های سوخت را به این بیماری مبتلا کند. در این خصوص علیرغم درخواست‌های مکرر از مردم برای پرداخت هزینه سوخت خودروی خود از طریق کارت بانکی، همچنان بسیاری از مشتریان اصرار به پرداخت نقدی دارند که با توجه به دستورالعمل جدید بانک مرکزی و عدم دریافت وجوه نقد توسط بانک‌ها، از مردم تقاضا داریم هزینه سوخت خودروی خود را از طریق کارت پرداخت کنند.

افزود: جایگاه‌های سوخت برای تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی ‌کننده با مشکل مواجه هستند و در بسیاری از شهرها این مواد بسیار کمیاب است، بنابراین از مردم تقاضا داریم برای قطع زنجیره ابتلا به این ویروس، در جایگاه‌های سوخت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و با پرسنل همکاری داشته باشند.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی سی.ان.جی کشور خاطر نشان کرد: مردم به‌هنگام سوخت‌گیری در جایگاه‌های سی.ان.جی، ضمن پیاده شدن از خودرو، اجازه دهند تا پرسنل جایگاه‌ها عملیات سوختگیری را انجام دهند و از لمس نازل و سایر تجهیزات جایگاه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز