خبرگزاری کار ایران

تکمیل سند تحول دیجیتال کشور به زودی

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۳۷۴

رئیس پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا با بیان اینکه «سند تحول دیجیتال کشور» به زودی تکمیل می شود، از اجرای این پروژه با همکاری پژوهشگاه ICT در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، علیرضا یاری تدوین سند تحول دیجیتال را از پروژه های حائز اهمیت پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا عنوان کرد و گفت: در حال اجرای پروژه تدوین سند تحول دیجیتال با کمک دانشگاه تهران هستیم که در این سند به بررسی روند تحول دیجیتال در کسب و کارهای متفاوت پرداخته و تاثیرگذاری آن در صنایع متفاوت را از ابعاد متفاوت بررسی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون نداشتن سطح مناسبی از زیرساخت های فناوری اطلاعات در کسب و کارها یک مشکل اساسی به شمار می رود، گفت: کسب و کارها به سمتی در حال حرکت هستند که غالب آنها مانند بانک ها و یا شرکت های بزرگ، وابستگی شدیدی به فناوری اطلاعات پیدا کرده و این نشان دهنده اهمیت تحول دیجیتال سازمان ها بوده و این نیاز در آنها به شدت احساس می شود که از زیرساخت فناوری اطلاعات مناسبی برای توسعه کسب و کار خود برخوردار شوند.

یاری با تاکید بر اینکه به دنبال استخراج نقشه راه تحول دیجیتال کشور هستیم، گفت: با وجود اینکه مشتری اصلی این پروژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است اما در این نقشه راه، سایر نهادها و وزارتخانه ها مانند بهداشت، کشاورزی و غیره مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: دانشگاه تهران به عنوان مشاور اصلی در تدوین این سند با پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا همکاری می کند و این پروژه با همکاری پژوهشگاه ICT در آینده ای نزدیک وارد فاز عملیاتی و اجرایی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز