خبرگزاری کار ایران

معاون مسکن و ساختمان مطرح کرد:

آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در ۱۷ استان/ اتمام ثبت‌نام‌ها در همه استان‌ها و شهرهای جدید تا پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۳۰۲

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی روند ثبت‌نام و اتمام مرحله دوم را تا پایان هفته جاری اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام تمامی استان‌ها و شهرهای جدید تا پایان هفته جاری به پایان می‌رسد و همچنین به لحاظ رعایت نکات بهداشتی نحوه ارایه مستندات متقاضیان به ادارت کل راه و شهرسازی استان موردنظر متعاقبا اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمود محمودزاده جزئیات ثبت‌نام گروه دوم مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی، روند ثبت نام و همچنین نتیجه پالایش اعتراضات متقاضیان مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن را اعلام کرد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با یادآوری این مطلب که در پنج استان آذربایجان شرق، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان و البرز ثبت نام مرحله دوم به اتمام رسیده است از آغاز ثبت نام مرحله دوم برای ۱۷ استان خبر داد و گفت: برای ۱۷ استانِ ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان ثبت نام آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ روز ۲۰ اسفند ادامه می یابد.  

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۱ اسفند نیز برای استان‌های باقیمانده به اضافه شهرهای جدید ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن آغاز می‌شود و تا قبل از اتمام هفته برای تمامی استان‌ها مرحله دوم ثبت‌ نام به اتمام می‌رسد.

به گفته محمودزاده، بعد از پایان ثبت نام مرحله دوم، پالایش متقاضیان این مرحله نیز آغاز خواهد شد.

وی در خصوص نحوه انتخاب متقاضیان ثبت نام شده نیز اعلام کرد: چهار شرط در آیین نامه قانون وجود دارد که شامل تاهل، سابقه پنج سال سکونت در شهر موردتقاضا، عدم استفاده از تسهیلات دولتی برای ساخت و یا خرید و همچنین عدم مالکیت است که این شروط به قوت خود باقی است.

محمودزاده ادامه داد: در این مرحله از ثبت نام با توجه به ضرورت رعایت بهداشت عمومی و عدم تمرکز متقاضیان در کافی‌نت‌ها و مراکزی که اینترنت پرسرعت دارند، ثبت نام ها در دو روز و بدون بسته شدن سایت در صورت تکمیل ظرفیت انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند در منزل با استفاده از اینترنت تلفن همراه و یا کامپیوترهای شخصی نسبت به ثبت نام در سایت tem.mrud.ir اقدام کنند.

 وی تصریح کرد: متقاضیان نگران سرعت اینترنت نباشند تا به واسطه آن بخواهند برای انجام ثبت نام از منزل خارج شوند. حتما در منزل ثبت‌نام‌ها را انجام دهند و حتی المقدور به منظور رعایت نکات بهداشتی از مراجعه به کافی‌نت‌ها پرهیز کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بین متقاضیان با اولویت‌بندی‌هایی که انجام خواهد شد بر اساس ضوابط و مقررات متقاضیان نهایی انتخاب و معرفی می‌شوند.

معاون مسکن و ساختمان در خصوص پالایش اعتراضات متقاضیان مرحله اول نیز اعلام کرد: از آنجاییکه برای پالایش قطعی اعتراض‌های ثبت‌شده، متقاضیان باید به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های ثبت‌نامی خود مراجعه حضوری داشته باشند، به لحاظ محدودیت های بهداشتی اعلام کردیم فعلا تا اطلاع ثانوی مراجعه حضوری نداشته باشند و متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: متقاضیان معترض مرحله اول نگران نباشند، فرصت برای آنها محفوظ است اگرکه واجد شرایط باشند حتما به چرخه ثبت‌نام عودت داده می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز