خبرگزاری کار ایران

انجام شانزدهمین عرضه اولیه در فرابورس

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۵۶۶

در عرضه اولیه 9.5 درصد از سهام شرکت پتروشیمی تندگویان تعداد‌ یک میلیون و 656 هزار و 545 ‌نفر مشارکت کردند و هر سهم این شرکت در سقف دامنه قیمتی ثبت سفارش یعنی 4380 ریال کشف قیمت شد.

به گزارش ایلنا، در روزهای پایانی اسفندماه، قطار عرضه‌های اولیه در بازار سرمایه با سرعت در حرکت است؛ در تازه‌ترین مورد، 9.5 درصد از سهام شرکت پتروشیمی تندگویان در نماد «شگویا» امروز در بازار دوم فرابورس ایران برای نخستین بار عرضه شد تا سومین شرکتی باشد که در سال 98 در گروه محصولات شیمیایی فرابورس روی تابلو معاملات می‌رود.

 امروز شنبه 17 اسفندماه تعداد 2 میلیارد و 60 میلیون و 359 هزار و 276 سهم این شرکت برای نخستین بار به عموم عرضه و هر سهم آن 4380 ریال کشف قیمت شد.

در این عرضه اولیه که شانزدهمین عرضه اولیه فرابورس از ابتدای امسال به شمار می‌رود، شاهد مشارکت 1.656.545 کد معاملاتی بودیم که حداکثر 1338سهم به 1.603.703 کد تخصیص یافت.

در اطلاعیه عرضه اولیه این شرکت، دامنه قیمت در ثبت سفارش از 4000 ریال تا 4380 ریال و حداکثر سهام قابل خریداری توسط خریداران حقیقی و حقوقی نیز 3000 سهم تعیین شده بود.

جعفر ربیعی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نشست خبر با بیان اینکه  ۹.۵ درصد سهام این شرکت امروز در فرابورس تهران عرضه عمومی شد، گفت: تعداد شرکت‌های تابعه هلدینگ در بازار سرمایه با این عرضه به ۶ شرکت می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز