خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگو با ایلنا:

مسافر جامانده ایرانی در کشورهای همسایه نداریم/ پذیرش مسافران ایرانی در فرودگاه‌های اروپا با تایید فرم سلامت/ نرخ بلیت هواپیما به ۵۰ هزار تومان رسید

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۷۹۴

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مسافر جا مانده ایرانی در کشورهای همسایه نداریم،‌ گفت: هیچ یک از کشورهای اروپایی پروازهای از / به ایران را کنسل نکرده‌اند و محدودیتی برای پروازهای ایران قائل نشده‌اند.

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت انجام پروازهای یکسر خالی برای بازگرداندن مسافران ایرانی اظهار داشت: متناسب با تقاضای مسافران در کشورهای همسایه پرواز یکسر خالی انجام شده‌است.

وی با بیان اینکه فعلا پرواز برنامه‌ای به برخی از کشورهای همسایه نداریم و بنا بر تقاضای موجود برای بازگشت به کشور پرواز موردی برقرار می‌شود،‌ گفت: پروازهای یکسر خالی برای بازگرداندن مسافران ایرانی در امارات هم در حال انجام است و خوشبختانه هیچ مسافر جا مانده ایرانی در کشورهای همسایه نداریم.

اسعدی‌سامانی تاکید کرد: اگر باز هم تقاضایی برای برگشت به کشور باشد، پروازهای مورد نیاز را انجام می‌دهیم.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه تا کنون هیچ یک از کشورهای اروپایی پروازهای از / به ایران را کنسل نکرده‌اند و محدودیتی برای پروازهای ایران قائل نشده‌اند، گفت: فرودگاه‌های کشورهای اروپایی با تایید فرم سلامت افراد، مسافران ایرانی را پذیرش می‌کنند.

وی درباره فرم سلامت مسافران ایرانی اظهار داشت: در پروازها نسبت به ارایه فرم‌هایی به مسافران اقدام می‌شوند که تمام مسافران ملزم هستند که اطلاعات خواسته شده را ارایه کنند و در فرودگاه این فرم را به فرد مربوطه تحویل دهند و بنابر اطلاعات داده شده سلامت مسافران چک می‌شود.

اسعدی سامانی درباره کنسل شدن برخی از پروازهای داخلی گفت: روز گذشته برخی از پروازها به دلیل نبود مسافر لغو شدند و برای شرکت‌های هواپیمایی انجام این پروازها با مسافران اندک صرفه اقتصادی ندارد.

وی با بیان اینکه ریزش تعداد پروازها بسیار بالا است، گفت: به دلیل کاهش تعداد مسافر بلیت برخی از مسیرها به 50 هزار تومان رسیده‌ است.                   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز