خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

سکه ۱۱۰ هزار تومان گران شد/ بازار متاثر از کرونا است

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۴۵۱

رئیس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف گفت: نرخ هر قطعه سکه تمام طرح جدید با افزایش ۱۱۰ هزار تومانی نسبت به اوایل صبح، به ۵ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسیده است.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: در حال حاضر بازار در شرایط رکود به سر می برد و داد و ستد به شدت کاهش یافته است. اما از صبح امروز به دنبال افزایش نرخ ارز، قیمت طلا و سکه نیز افزایشی شده است بطوریکه نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید با افزایش ۱۱۰ هزار تومانی نسبت به اوایل صبح، به ۵ میلیون و ۸۲۰ هزار  تومان رسیده است.

وی ادامه داد: البته شیوع ویروس کرونا نیز در این شرایط تاثیرگذار بوده است چون تمام بازارهای جهانی از طلا گرفته تا بورس تحت تاثیر آن است، بازارهای داخلی نیز جدای این موضوع نیست.

رئیس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف با اشاره به نرخ انواع سکه و طلا گفت: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۵ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و سکه های گرمی نیز ۹۶۰ هزار تومان است.

وی افزود: همچنین نرخ هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۵۸۸ هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز