خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان کشور خطاب به قاضی‌های تعزیرات؛

اشد مجازات را برای محتکران و گران‌فروشان ماسک و کالاهای بهداشتی اعمال کنید

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۹۹۴

معاون دادستان کشور گفت: هیچگونه اغماضی با محتکران و گران‌فروشان این قبیل کالاها نخواهیم داشت و قاضی‌ها موظف هستند اشد مجازات را برای این افراد در نظر بگیرند. ضمن آنکه عدم عرضه این کالاها نیز اشد مجازات را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نشست هماهنگی طرح نظارت و بازرسی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور خبر از برخورد شدید با محتکران و گران‌فروشان کالاهای اساسی و بهداشتی داد.

وی گفت: دادستان‌های کل استان‌ها همچون گذشته با هدف هماهنگی و هم‌افزایی به کمک دستگاه‌های اجرایی و دولت خواهند آمد و بیش از سال‌های گذشته نقش خواهند داشت. دشمن با تحریم‌ها و جنگ اقتصادی به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور است اما نشان دادیم که از تمامی این برهه‌ها به سلامت گذر خواهیم کرد.

عمرانی افزود: با توجه به شناختی که از اصناف و بازاریان کشور دارم، این اطمینان را داریم که آنها نیز به کمک دولت خواهند آمد و به صورت فعال به ما در این حوزه کمک خواهند کرد.

وی در خصوص احتکار، گران‌فروشی ماسک و مواد بهداشتی گفت: هیچگونه اغماضی با محتکران و گران‌فروشان این قبیل کالاها نخواهیم داشت و قاضی‌ها موظف هستند اشد مجازات را برای این افراد در نظر بگیرند. ضمن آنکه عدم عرضه این کالاها نیز اشد مجازات را در پی دارد.

معاون دادستان کشور افزود: دستگاه‌های نظارتی امیدوارند که کار بازرسی و نظارت در ایام پایانی سال با بهترین شرایط به پیش بروند البته در شرایط کنونی که ویروس کرونا گسترش پیدا کرده، تمام امکانات بسیج خواهند شد. هرچند بخشی از مسئله شیوع ویروس کرونا و نگرانی‌های ناشی از آن سیاسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز