خبرگزاری کار ایران

آمادگی صنعت برق برای شرایط جوی پیش رو

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۵۶۸

سخنگوی صنعت برق از آمادگی تمام گروه‌های عملیاتی و فنی برای مقابله با حوادث احتمالی در شرایط نامساعد جوی یا بحران‌های طبیعی از جمله سیل و بارش برف خبر داد.

به‌ گزارش ایلنا و به نقل از وزارت نیرو، "مصطفی رجبی‌مشهدی" با اشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران و برف در برخی نقاط کشور، از آمادگی تمام اکیپ‌های عملیاتی و فنی برای مقابله با این شرایط و رفع مشکلات احتمالی در صورت وقوع مشکلات در شبکه‌های برق خبر داد.

وی با بیان اینکه صنعت برق همچنین برای حضور گسترده و سریع در مناطقی که بحران‌های طبیعی در آنها رخ می‌دهد، آماده است، تصریح کرد: توانیر ابلاغیه ضرورت آمادگی تمام اکیپ‌های عملیاتی و فنی در سطوح انتقال، فوق توزیع و توزیع را به شرکت‌های زیرمجموعه اعلام کرده است.

سخنگوی صنعت برق یادآور شد: در صورت نیاز، اکیپ‌های عملیاتی از استان‌های همجوار و شرکت‌های معین به مناطقی که نیاز به کمک داشته باشند، اعزام خواهد شد.

به گفته رجبی، صنعت برق همچنین برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از حوادث طبیعی مانند زمین‌لرزه نیز از آمادگی کامل برخوردار است.

بر پایه این گزارش، سازمان هواشناسی با صدور ا طلاعیه‌ای از بارش برف در جنوب غرب آذربایجان غربی، ارتفاعات غربی اصفهان و استان البرز و رگبار و رعدوبرق و وزش باد در خوزستان، ایلام، لرستان، جنوب همدان و کهگیلویه و بویراحمد و بارش باران و رعدوبرق در چهارمحال وبختیاری و نوار غربی اصفهان خبر داده و تصریح کرده است که شرایط جوی مذکور از بعد از ظهر امروز دوشنبه پنجم اسفند ماه به تدریج در مناطق یاد شده مستقر خواهد شد.

براساس این اطلاعیه سازمان هواشناسی، همچنین از روز سه‌شنبه، مناطق مستقر در اردبیل، همدان، شرق لرستان، شمال چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات البرز، تهران، مازندران، سمنان، گیلان و غرب اصفهان نیز شاهد بارش برف خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز