خبرگزاری کار ایران

عدالتیان در گفت‌وگو با ایلنا:

تصمیم مجلس عجیب بود/ امیدوارم ناراحتی شخصی دخیل نباشد

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۴۷۶

یک اقتصاددانان اظهار داشت: اما این تصمیم مجلس برای بنده عجیب است چون بودجه بودجه به یک دوازدهم می‌رسد و ماهانه باید تصویب شود و امیدوارم در این تصمیم مجلس ناراحتی شخصی دخیل نباشد.

جمشید عدالتیان در گفت‌وگو با ایلنا در مورد رد کلیات بودجه سال 99 گفت: به نظر می رسد دلیل اصلی مجلس در این تصمیم، غیرواقعی بودن درآمدها بویژه نفت است و چون بخش هزینه‌ها نیز ثابت است بنابراین احتمال ایجاد کسری بودجه وجود دارد. باید توجه داشت که نمایندگان به دنبال کسب درآمد بیشتر برای مناطق خود هستند در حالیکه هزینه‌ها ثابت است.

وی ادامه داد: اما این تصمیم مجلس برای بنده عجیب است چون بودجه بودجه به یک دوازدهم می‌رسد و ماهانه باید تصویب شود و امیدوارم در این تصمیم مجلس ناراحتی شخصی دخیل نباشد. 

این استاد دانشگاه تصریح کرد: به نظر دیگر تصویب بودجه به عمر مجلس کنونی نرسد و مجلس بعدی که در خرداد آغاز بکار می‌کند بودجه را بررسی کند.

گفتنی است؛ نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۵ اسفند) مجلس شورای اسلامی با کلیات بودجه سال ۹۹ مخالفت کردند.

از مجموع ۱۹۱ نماینده حاضر در صحن آنان با ۱۴۱ رای مخالف، ۶۷ رای موافق و ۳ رأی ممتنع با این کلیات مخالفت کردند.

پزشکیان در این باره گفت: بودجه باید به دولت بازگردد و در کمیسیون مجددا بررسی شود که به عمر این مجلس نمی‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز