خبرگزاری کار ایران

همتی:

بانک مرکزی هیجانی برخورد نمی‌کند/ مردم از ورود به دام روانی سفته‌بازان پرهیز کنند/ برخی می‌خواهند ثبات بازار ارز را به هم بزنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۹۲۹

رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت: گروهی در تلاش بوده و هستند، تا با ایجاد فضای روانی بی‌ثباتی و نیز اعلام نرخ‌های بی‌پایه و غیر معاملاتی در فضای مجازی، در چارچوب فشار حداکثر آمریکا، این تصمیمات را تکمیل کرده و ثبات بازارها، از جمله بازار ارز را مجدداً به هم بزنند.

به گزارش ایلنا، عبدالناصر همتی اظهار داشت: در خصوص آنچه که موجب تصمیم FATF برای اعلام اقدامات تقابلی علیه ایران شد، و مطابق انتظار موجب خرسندی دولت آمریکا وموجه نشان دادن تحریم‌های ظالمانه آنها گردید، صحبتی نمی‌کنم.

وی ادامه داد: بدنبال این اقدام، همانگونه که قبلاً تأکید کردم، گروهی در تلاش بوده و هستند، تا با ایجاد فضای روانی بی‌ثباتی و نیز اعلام نرخ‌های بی‌پایه و غیر معاملاتی در فضای مجازی، در چارچوب فشار حداکثر   آمریکا، این تصمیمات را تکمیل کرده و ثبات بازارها، از جمله بازار ارز را مجدداً به هم بزنند.

همتی تصریح کرد: بانک مرکزی، با هیجانات بازار، هیجانی برخورد نمی‌نماید، بلکه با رویکرد اصولی و استفاده از امکانات و روش‌های تجربه شده خود در طول ماه‌های گذشته و با رهیافت صبر و تدبیر، تلاش‌ها برای سفته بازی از طریق تحمیل شوک به بازار ارز را با تقویت اقدامات در دست اجرا، خنثی و ثبات لازم را به بازار اعاده خواهد کرد.

رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت: به هموطنان عزیز نیز توصیه می‌کنم از ورود به دام روانی سفته بازان و سودجویان پرهیز نمایند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز