خبرگزاری کار ایران

محمد راستاد خبرداد:

ورود دو فروند لایروب مخزن‌دار به کشور پس از 45 سال/ پالایشگاه‌ شازند‌ پاسخگوی نیاز سوخت کم‌سولفور نیست

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۳۶۸

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از ورود دو فروند لایروب مخزن‌دار مجهز به آخرین تجهیزات روز پس از 45 سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد راستاد در بیست و هفتمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی با بیان اینکه ناوگان دریایی کشور به 5/1 میلیون تن سوخت نیاز دارند، اظهار داشت: پالایشگاه شازند در حال حاضر نمی‌تواند این میزان سوخت را تامین کند.

وی افزود: ظرفیت ناوگان دریایی نیاز به نوسازی و نیاز به افزایش تعداد ناوگان دارد و هر چند به روزسازی و مدرن‌سازی‌هایی را انجام داده‌ایم اما ظرفیت کاهش پیدا کرده و ایجاب می‌کند که توسعه ناوگان را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از ورود دو فروند لایروب مخزن‌دار به کشور خبر داد و گفت: بعد از 45 سال شاهد ورود دو فروند لایروب مخزن‌دار هستیم که این لایروب‌ها آخرین دستاورد این حوزه هستند.

راستاد ادامه داد: ما به‌عنوان دستگاه حاکمیت دریایی از مالکان ناوگان دریایی تقاضا داریم بیش از گذشته نسبت به ایمنی دریانوردی توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: شعار ناوگان ایرانی و دریانورد ایرانی باید محقق شود و باید به دریانوردان ایرانی  بیش از گذشته توجه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز