خبرگزاری کار ایران

غلامحسین مظفری خبرداد:

حضور 155 شرکت فعال نفتی و گازی در جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۸۷۹

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از حضور 155 شرکت فعال نفتی و گازی در جزیره کیش خبرداد.

به گزارش خرنگار اقتصادی ایلنا، غلامحسین مظفری در نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت خوبی که در کشور به لحاظ نیروی انسانی و شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد، این امکان هست که از این فرصت برای توسعه کشور استفاده شود و یکی از صنایع پیشران در این زمینه صنعت پتروشیمی است.

وی با بیان اینکه همایش کنونی این امکان را فراهم می‌کند که در هم‌افزایی بهره ببریم و گام‌هایی اساسی برای استفاده از ظرفیت‌های صنعت پتروشیمی برداریم، افزود: جزیره کیش بخش اصلی پشتیبانی صنایع نفت و گاز است و توانسته به این صنعت کمک خوبی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: در حال حاضر 155 شرکت فعال نفت و گاز و 2800 نفر در این حوزه در جزیره کیش مشغول به کار هستند. همچنین 67 شرکت در زمینه فروش خدمات فنی و مهندسی و 23 شرکت تولید مونتاژ تجهیزات در این جزیره مستقر هستند. اینها در کنار ظرفیت هلدینگ خلیج فارس و آموزش‌ها یک فرصت را فراهم کرد که بتوانیم در کنار مراکز نوآوری کیش که یکی از بزرگترین جزایر کشور است نقشی را در توسعه و آبادانی کشور ایفا کنیم.

وی در پایان افزود: پیش‌بینی می‌شود در حوزه دانش‌بنیان که پتروشیمی امکان استفاده از ظرفیت‌ها را دارد ما آمادگی داریم شرکت‌های فعال با کمک ما شرایط مناسبی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز