خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۵۸ کیلوگرم هروئین به مقصد لهستان توسط مأموران گمرک

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۷۸۱

کیلوگرم هروئین خالص از دو کامیون ترانزیتی به مقصد لهستان توسط ماموران گمرک ایران کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا، رضا گلی مدیرکل مرکز مبارزه با جرائم سازمان یافته گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کامیون‌ که حامل 34 تن فیلتر آب صادراتی بودند ، به مقصد کشور لهستان اظهار شده و قرار بود از طریق گمرک بیله‌سوار وارد جمهوری آذربایجان شود.

وی افزود: هروئین‌های مذکور که به طور ماهرانه و حرفه‌ای در کف هر یک از کامیون‌ها جاسازی شده بود، با هماهنگی مرکز مبارزه با جرائم سازمان یافته گمرک جمهوری اسلامی ایران، گمرک بیله سوار کشف و با نظارت اداره اطلاعات و دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان بیله‌سوار تحت تدابیر ویژه ای از کامیون ها خارج و در اختیار مقامات امنیتی و قضایی قرار گرفت.

مدیرکل مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته گمرک ایران ضمن قدردانی از تلاش کارکنان گمرکات کشور در مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفت: بسیاری از شرکت‌های حمل‌ونقل، رانندگان و افراد بی‌گناه ممکن است از جاسازی مواد مخدر در وسائل نقلیه و کالاهای تجاری بی‌اطلاع باشند و در نتیجه سرنوشت خود و اموال و دارائی شان مورد سوءاستفاده سوداگران مواد مخدر قرار گیرد. لذا از کلیه هموطنان عزیزی که از جاسازی انواع مواد مخدر در وسائل نقلیه و کالاهای تجاری مطلع می‌شوند درخواست می‌شود، اخبار و اطلاعات خود را در اختیار سازمان‌های متولی قرار دهند تا با اقدام مناسب و سریع، از ورود آسیب به جامعه و اشخاص بی‌گناه جلوگیری شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز