خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت فروش محصولات دخانی توسط واحدهای صنفی فاقد مجوز

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۶۲۴

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از تاریخ 99/2/1 هرگونه فروش محصولات دخانی به اشخاص فاقد پروانه کسب صنفی خرده فروشی ممنوع خواهد بود.

به گزارش ایلنا؛ ابوالقاسم محمد زاده افزود: به استناد دستورالعمل تبصره (4) الحاقی ماده (18) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، و همچنین تبصره ماده (7) قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، توزیع و فروش محصولات دخانی فقط به واحدهای صنفی دارای پروانه خرده فروشی محصولات دخانی مجاز می باشد.

محمد زاده عنوان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه توزیع غیر مجاز عرضه کنندگان محصولات دخانی، متقاضیان باید اقدامات اولیه صدور مجوز توزیع استانی کالای دخانی را از طریق مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت و تسلیم درخواست عاملیت و تهیه مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

معاون سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تصریح کرد: طبق بند (4) سایر شرایط و تعهدات مجوز توزیع کالای دخانی و بند (9) تعهدنامه دریافت مجوز توزیع کالای دخانی، در صورت مشاهده و یا دریافت اولین گزارش از تخلفات احتمالی و فروش کالاهای دخانی به افراد فاقد پروانه مربوطه، بر اساس ضوابط و مقررات قانونی برخورد و مجوز توزیع محصولات دخانی افراد خاطی ابطال خواهد گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز