خبرگزاری کار ایران

سرپرست دفتر عربی و آفریقایی خبر داد؛

برقراری تجارت پایاپای ایران با آفریقا

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۵۷۲

سرپرست دفتر عربی و آفریقایی از برگزاری دومین جلسه میز تخصصی منطقه‌ای آفریقا در سازمان توسعه تجارت ایران با هدف بررسی راهکارهای توسعه همکاری‌های تجاری با آفریقا خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرزاد پیلتن، با اعلام این خبر گفت: در دومین جلسه میز آفریقا راهکارهای توسعه همکاری‌های تجاری با کشورهای آفریقایی از طریق تهاتر با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های عمده صادرکننده و واردکننده از قاره فوق و اتاق مشترک بازرگانی ایران- آفریقا مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه پس از بررسی آخرین وضعیت روابط تجاری و اقلام صادراتی و وارداتی آفریقا از جهان و همچنین روابط تجاری ایران با قاره مذکور و زمینه‌ها و ظرفیت‌های تهاتر با کشورهای آفریقایی، روش‌ها و زیرساخت‌های لازم جهت تهاتر با کشورهای آفریقایی مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرپرست دفتر عربی و آفریقایی بیان داشت: در این جلسه مقرر شد برای فراهم شدن زمینه‌های لازم جهت برقراری تجارت پایاپای با آفریقا، پیگیری‌های لازم به عمل آید.

گفتنی است، در این جلسه فراز چمنی، رایزن سابق بازرگانی ج.ا.ایران در ترکیه گزارشی از روش‌ها، مراحل تهاتر و همچنین مدل مورد استفاده در کشور ترکیه را ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز