خبرگزاری کار ایران

شفقی در گفت‌وگو با ایلنا:

تمام راه‌های اصلی‌ لنگرود باز است/ هیچ روستایی به دلیل انسداد راه‌ها، بدون آب ، برق و گاز نمانده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۵۶۴

فرماندار لنگرود گفت: مشکلی تحت عنوان انسداد راه‌ها برای دسترسی ماموران آب، برق، گاز در جهت رفع مشکلات روستاها نداریم و به هیچ عنوان عدم دسترسی باعث نشده است که روستایی بدون برق یا آب و گاز بماند.

سیروس شفقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت لنگرود و توابع آن در شرایط بارش برف بی‌سابقه اظهار داشت: 95 درصد برق شهرستان لنگرود و تمام روستاهای آن برقرار شده است و فقط برق منطقه اتاق‌بر، وصل نیست آن هم به دلیل اینکه برق این منطقه از املش تامین می‌شود با مشکل مواجه شده البته برق اتاق‌بر هم وصل بود که پس از افزایش فشار، برق این منطقه قطع شد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که این منطقه کوهستانی است ماموران تمام دستگاه‌های اجرایی از جمله برق، آب و گاز در محل مستقر هستند تا مشکلات روستاهای بالادست را برطرف کنند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه در هیچ جای منطقه مشکل قطعی گاز نداریم، اظهار داشت: فقط 26 روستای اتاق‌‌بر و یک روستا در کومله مشکل قطعی آب را دارند و از آنجایی که با افت فشار مواجه هستیم آبرسانی در برخی از مناطق ضعیف است که این مشکل هم به زودی برطرف خواهد شد.

شفقی با تاکید بر اینکه تمام محورهای اصلی شبکه جاده‌ای لنگرود باز است، گفت: تنها تعداد کمی از راه‌های فرعی مسدود است که آن هم با تلاش راهداران به زودی بازگشایی می‌شود.

فرماندار لنگرود تاکید کرد:‌ مشکلی تحت عنوان انسداد راه‌ها برای دسترسی ماموران آب، برق، گاز در جهت رفع مشکلات روستاها نداریم و به هیچ عنوان عدم دسترسی باعث نشده است که روستایی بدون برق یا آب و گاز بماند.

وی ادامه داد:  در حال حاضر هم یک فروند بالگرد هلال احمر در حال طی مسیرهای ییلاقی لنگرود و ارسال غذا و اقلام مورد نیاز مردم آن منطقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز