خبرگزاری کار ایران

معاون بنیاد مستضعفان در جمع خبرنگاران:

هیچ مشکلی برای عبور مردم از قطعه یک آزادراه شمال وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۱۰۹

برای اولین بار است که از سازه‌های به کار گرفته در این آزادراه برای احداث شبکه راهی کشورمان استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، منوچهر خواجه دلویی در حاشیه افتتاح آزمایشی قطعه یک آزادراه تهران- شمال در جمع خبرنگارن با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تردد مردم از آزادراه وجود ندارد، گفت: هم روشنایی و هم تهویه در تونل تامین شده است و هیچ مانعی برای تردد مردم در آزادراه وجود ندارد.

وی تاکید کرد: برای اولین بار است که از سازه‌های به کار گرفته در این آزادراه برای احداث شبکه راهی کشورمان استفاده می‌کنیم.

وی افزود: از آنجایی که این آزادراه در مجاورت رودخانه کن قرار دارد، از سازه‌های یکپارچه استفاده کرده‌ایم که از این بستر هم نگهداری می‌کند.

خواجه دلویی تاکید کرد: از سازه‌های رانشی هم در این آزادراه استفاده شده که بسیاری از این تجهیزات برای اولین بار در زیرساخت‌های کشور به کار گرفته می‌شود.

همچنین نورالله خادم رئیس پلیس تهران بزرگ با تاکید بر اینکه حداکثر سرعت خودروها در این مسیر 80 کیلومتر بر ساعت است، گفت: این سرعت در تونل‌ها به 70 کیلومتر بر ساعت کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط ویژه این مسیر و کوهستانی بودن آن تصمیم گرفته‌ایم که سرعت خودروها همین مقدار باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز