خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر مدیریت بحران در گفت‌وگو با ایلنا:

بازگشایی جاده‌های مسدود گیلان پس از قطع بارش‌ها / هلال احمر مسافران در راه مانده را نجات دهد

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۷۷۴

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات گفت: در مسیر قزوین- رشت بعد از عوارضی رشت و در مسیر فومن – سراوان شاهد بارش حدود یک متر برف هستیم و متاسفانه تعدادی از خودروها در این شرایط در جاده گیر کرده‌اند.

محمد رودباری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت راه‌های استان گیلان و در راه ماندن برخی از خودروها در جاده‌های این استان اظهار داشت: فعلا مسیرهای مذکور مسدود هستند. تا ساعت 5 صبح امروز این مسیرها هم باز بود اما با بارش ناگهانی و شدید برف به ارتفاع یک متر به همراه کولاک، مسیر مسدود شد و خودروهایی که زنجیر نداشتند در جاده متوقف شدند.

 مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات گفت: متاسفانه در حال حاضر مسافران و سرنشینان این خودروها در جاده برفی گیر کرده‌اند، هر چند راهداران در مسیر حضور دارند اما هلال احمر باید به کمک مردم بشتابد و آن‌ها را نجات دهد.

رودباری با بیان اینکه تیم راهداری از سایر استان های همجوار برای بازگشایی مسیر وارد استان گیلان شده‌اند، ادامه داد: بازگشایی مسیر بستگی به شرایط جوی دارد و به محض اینکه بارش برف قطع شود، نسبت به پاکسازی و بازگشایی مسیر اقدام می شود.

وی افزود: بارش ها ادامه دارند اما نسبت به ساعات اولیه صبح کمتر شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات گفت: تنها مشکل در استان گیلان است و سایر استان‌ها با مسدودیت محور مواجه نیستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز