خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران ایر:

شرایط نامساعد جوی علت تاخیر دو پرواز اروپایی "هما"

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۵۴۶

دو پرواز اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از مبدا آمستردام و لندن به مقصد فرودگاه حضرت امام(ره) به دلیل لزوم دریافت سوخت در فرودگاه میانی در منطقه اروپا و شرایط نامساعد جوی این فرودگاه، با تاخیر انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی پروازهای آمستردام و لندن "هما" به اطلاع میرساند پرواز شماره ۷۲۴ آمستردام به تهران، روز ۱۳ بهمن‌ماه سال جاری، ساعت ۱۳ و ۵۸ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه آمستردام پرواز نموده و باتوجه به سوخت‌گیری این هواپیما در فرودگاه میانی و نامساعد بودن شرایط جوی این فرودگاه، هواپیما به ناچار در ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه به وقت محلی در فرودگاه میلان به زمین نشست.

همچنین پرواز شماره ۷۱۰  "هما" که قرار بود ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه به وقت محلی تاریخ ۱۳ بهمن‌ماه، لندن را به مقصد فرودگاه حضرت امام(ره) ترک نماید و در فرودگاه میانی سوخت‌گیری داشته باشد، به دلیل شرایط نامساعد جوی این فرودگاه، پرواز از لندن انجام نشده است.

گفتنی است مسافران هر دو پرواز به هتل انتقال داده شده‌اند و با توجه به ادامه شرایط نامساعد جوی در فرودگاه میانی، اقدامات لازم در خصوص انجام سوخت‌گیری و پرواز هر دو هواپیما به مقصد فرودگاه حضرت امام (ره) در حال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز