خبرگزاری کار ایران

در گردهمایی انجمن واردکنندگان موبایل مطرح شد؛

گردش سالانه 2.5 میلیارد دلاری حوزه موبایل/ وضعیت گارانتی در حد مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۱۳۸

رییس هیات مدیره این انجمن، گفت: امروز افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند با ریسک تحریم‌ها و از بین رفتن سرمایه خود مواجه هستند اما با این وجود همچنان نیازهای کشور را تامین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در گردهمایی انجمن واردکنندگان موبایل تبلت و لوازم جانبی، حسین غروی رام رییس هیات مدیره این انجمن با بیان اینکه میزان گردش مالی این حوزه در سال بیش از دو و نیم میلیارد دلار است، گفت: امروز افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند با ریسک تحریم‌ها و از بین رفتن سرمایه خود مواجه هستند اما با این وجود همچنان نیازهای کشور را تامین می‌کنند.

غروی رام ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در این حوزه بهتر عمل کنیم لازم است که تشکل‌ها و انجمن‌های هم عرض با هماهنگی یکدیگر فعالیت کنند در نتیجه این هماهنگی‌ها بوده که فدراسیون واردات برای تامین ارز و مکاتبه با مدیران مسئول کمک زیادی به این حوزه کرد.

در ادامه این گردهمایی مهدی محبی رئیس اتحادیه دستاه‌های مخابراتی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های خدمات پس از فروش گفت: ما قصد داشتیم از ششم تا نهم اسفند ماه به همراه صنف‌های کامپیوتر، لوازم خانگی و خودرو نمایشگاه خدمات پس از فروش برگزار کنیم اما متاسفانه این سه صنف تمایلی از خود نشان ندادند فلذا امیدواریم با همکاری شماها به صورت اختصاصی در حوزه موبایل این نمایشگاه‌ را برگزار کنیم.

وی در خصوص وضعیت خدمات پس از فروش در کشور گفت: می‌توان گفت که در این حوزه از وضعیت مناسبی برخوردار هستیم اما نیاز است که همکاران در این حوزه دقت بیشتری انجام دهند به طور مثال با درخواست لینک کدهای فعال‌سازی همتا در کارت‌های گارانتی نیز ثبت شود و فقط به صورت ارتباطی نباشد زیرا برای اتباع خارجی که کد ملی ندارند این موضوع تبدیل به یک معضل شده است همچنین امیدواریم شرکت‌ها در مورد صدور کارت گارانتی دقت کنند و سریال گوشی با کارت گارانتی هم‌خوانی داشته باشد سپردن امور گارانتی و خدمات پس از فروش به دیگر شرکت‌ها باعث بروز این ناهماهنگی‌ها شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز