خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس مطرح کرد:

در بحث نظارت بر قوانین کسب و کار ضعف داریم/ نمایندگان ثابت کنند، فسادی ندارند

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۴۷۸

یک نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آخرین وصیت من به دولت و مجلس این است که از فعالان اقتصادی حمایت کند

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلا جلودارزاده در همایش حمایت از تولید ملی با اشاره به قانون رفع موانع کسب و کار گفت: در این قانون 59 حکم وجود دارد که متاسفانه فقط 10 حکم آن اجرا شده است.

وی ادامه داد: در جهت تسهیل کسب و کار در مجلس دهم فعالیت‌های زیادی انجام دادیم از جمله تعیین تکلیف بدهی‌های ارزی برای تولیدکنندگان بود که در نتیجه افزایش و عدم ثبات قیمت ارز این بدهی‌ها یک شبه چندین برابر شد. نکته دیگر سر و سامان دادن به تسهیلات بانکی به طوری که هر بانکی با فرمول خودش در میزان بهره تعریف شده خاص خود تسهیلات می‌دهد و حتی به صورت جداگانه جریمه و دیرکرد را محاسبه می‌کرد که ما تمام اینها را سامان دادیم.

جلودارزاده ادامه داد: ما اگر می‌خواهیم از شرایط فعلی خارج شویم باید به تولیدکننده اعتماد به نفس بدهیم. اتاق بازرگانی می‌تواند پارلمان بخش خصوصی باشد و شورای گفت‌وگو یکی از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی است. حل مشکل تامین اجتماعی با تولیدکنندگان نتیجه فعالیت‌های همین شورا بود. ما در بحث کسب و کار، قانون کم نداریم اما در بحث نظارت دچار ضعف هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آخرین وصیت من به دولت و مجلس این است که از فعالان اقتصادی حمایت کند. برخی‌ها می‌گویند یک سوم نمایندگان مجلس فساد اقتصادی دارند، بنابراین نمایندگان باید اثبات کنند هیچ فسادی نداشته و مسلمان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز