خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در جمع خبرنگاران؛

پیشنهاد ۵۰ میلیون یورو اعتبار برای رفع تنش آبی/ شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی ادغام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۴۰۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور: 50 میلیون یور اعتبار از صندوق توسعه ملی برای رفع تنش آبی در نظر گرفته شده که پیشنهادات در کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون تخصصی عمران مطرح شده که این عدد دو برابر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا حمیدرضا جانباز در جمع خبرنگاران درباره یکپارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی اظهار داشت: یک اتفاق بزرگ در کشور در حال رخ دادن است که همه باید کمک کنیم به سمت خوبی برود. تاکنون در هر استان دو شرکت، دو ساختار و دو هیات مدیره داشتیم که هیچ دلیل منطقی پشت آن نبود.

همانگونه که در شرکت‌های مخابرات یکپارچه سازی صورت گرفته در مورد آب هم باید این اقدام باید انجام شود.

وی افزود: در سال 92 زمانی که می‌خواستیم یکپارچه سازی انجام دهیم، جمع‌بندی این بود که سطح بهره برداری از خدمات در شهرها و روستاها فاصله کمی پیدا کند اکنون بافت‌هایی که هارمونی بیشتر داشته و به هم نزدیک‌تر هستند ترکیب خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در مصوبه شورای عالی اداری و دولت عنوان شده که کلیه اعتبارات، امکانات و ردیف‌های بودجه در شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی به آب فاضلاب استانی منتقل شود.

وی گفت: برای اجرایی شدن این اقدام 150 میلیون یورو پیشنهاد شده که از صندوق توسعه ملی به آبرسانی روستایی اختصاص داده شود البته چون مصوبه مجلس را نداریم فعلا در حد پیشنهاد است.

ما برای مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب استانی برای 31 استان فراخوان داده‌ایم.

وی درباره اعتبار رفع تنش آبی شهرها گفت: 50 میلیون یور اعتبار از صندوق توسعه ملی برای رفع تنش آبی در نظر گرفته شده که پیشنهادات در کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون تخصصی عمران مطرح شده که این عدد دو برابر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز