خبرگزاری کار ایران

سعید شیرکوند مطرح کرد:

بخش‌خصوصی نباید به دولت التماس کند/ نجات از بحران فعلی در گرو بها دادن به بخش‌خصوصی

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۱۴۳

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون‌اول رئیس‌جمهوری

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید شیرکوند در نخستین همایش صنعت لبنیات گفت: مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود شخص معاون‌اول رییس‌جمهور در این برنامه حضور داشته باشند اما به‌دلیل کسالتی که داشتند نتوانستند در این همایش حضور پیدا کند.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون‌اول رئیس‌جمهوری ادامه داد: امروز خوشحالم که شاهدیم این صنعت بزرگ و مهم توانستیم نخستین همایش خود را برگزار کند امیدوارم این صنعت جایگاه خود را در اقتصاد کشور پیدا کند و کاری کند دولت مجبور باشد آنها را ببیند و در تصمیم‌گیری‌های خود آنها را دخالت دهد.

وی با اشاره به ابلاغیه معاون‌اول رییس‌جمهور گفت: دولت به همه دستگاه‌ها ابلاغ کرد که هر تصمیم اقتصادی که گرفته می‌شود باید از بخش‌خصوصی نظرخواهی شود و آنها قبل از اجرایی شدن در جریان امور قرار بگیرند دولت باید بداند که نقش آن سرویس‌دهنده است نه اینکه بخش‌خصوصی که دولت التماس کند و از آنها بخواهد به پیشنهادها و انتقادات آنها توجه کند.

شیرکوند افزود: اگر قرار است اقتصاد کشور از بحران خارج شود و از این وضعیت فعلی نجات پیدا کند باید به بخش خصوصی بها داد و در سیاست‌گذاری‌ها آنها را دخالت داد. ما اگر می‌خواهیم که یک اقتصاد قوی برای نسل بعد داشته باشیم باید بخش خصوصی، صنعت و بخصوص صنعت لبنیات را تقویت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز