خبرگزاری کار ایران

معاون بازرگانی شرکت پتروشیمی غدیر؛

کیفیت بالای محصولات پتروشیمی غدیر گوی سبقت را از رقبای منطقه‌ای ربود

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۸۰۳

معاون بازرگانی شرکت پتروشیمی غدیر، رویکرد اصلی بازرگانی این شرکت را حمایت از تولید ملی و شرکت‌های دانش بنیان عنوان کرد و گفت: ما به شعار آری به توان و تولید ملی جامه عمل پوشاندیم، که تحقق این اصل مهم سبب کنترل هزینه و تامین بسیاری از قطعات و مواد اولیه در ایام سخت تحریم‌ها شد. شرکت پتروشیمی غدیر با کنترل هزینه‌ها نسبت به سال گذشته و فروش با قیمت بالاتر در عرصه بین‌المللی، سود چشم گیری را در پایان سال تجربه خواهد کرد.

محسن بیگلربیگی، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره به کاهش قیمت جهانی محصولات پلیمری گفت: خوشبختانه این امر خللی در فروش شرکت پتروشیمی غدیر ایجاد نکرد؛ زیرا تحقیق و توسعه بازارهای جهانی و جذب مشتریان جدید باعث شد محصولات این شرکت با قیمت بالاتر از رقبای خارجی به فروش برسد.

وی در خصوص فروش شرکت پتروشیمی غدیر گفت: تمامی فروش داخلی این شرکت در بورس رخ می‌دهد و معاملات بین‌المللی نیز به صورت مزایده است؛ بنابراین موضوع فروش این شرکت چه داخلی و چه خارجی، کاملا شفاف است.

وی افزایش فروش و افزایش قیمت محصولات شرکت پتروشیمی غدیر را به دلیل کیفیت بالا و نوع بسته‌بندی عنوان کرد و افزود: شرکت پتروشیمی غدیر هیچگاه در چند بازار متوقف نشده و همواره به دنبال کشف بازارهای جدید بوده است.

معاون بازرگانی شرکت پتروشیمی غدیر، بازارهای جدید صادراتی این شرکت را اروپای شرقی، روسیه، قطر ، آفریقا و مالزی عنوان کرد و اظهار کرد: خوشبختانه کاهش قیمت در بازارهای سنتی با یافتن بازارهای جدید جبران شده است.

بیگلربیگی رقیب شرکت پتروشیمی غدیر را کشور کره، عربستان و تایوان دانست و گفت: شرکت پتروشیمی غدیر سعی کرده با افزایش کیفیت و تنوع در ارائه ترم های  تحویل محصول ، بازارهای رقابتی را از آن خود کند.

وی از رکورد فروش در دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: در دی ماه با فروش قریب به 17هزار و 500 تن رکورد فروش در تاریخ این شرکت شکسته شد. امید است این رویه ادامه یابد.

وی از پیوستن شرکت پتروشیمی غدیر به باشگاه شرکت‌هایی که فروش آنها بیش از 1000 میلیارد تومان است، خبر داد و گفت: با توجه به شرایط سخت در تهیه مواد اولیه و کاهش قیمت جهانی؛ خوشبختانه شرکت پتروشیمی غدیر روی پای خود ایستاده و سود چشمگیر داشته است.

این عضو هییت مدیره پتروشیمی غدیر ، علل اصلی افزایش سود این شرکت را کنترل هزینه دانست و افزود: به طور مثال در خرید یک محصول نزدیک به 20 میلیارد تومان تفاوت قیمت وجود داشت و این امر نتیجه جست‌وجو و تحقیق و توسعه در شرکت‌های فروشنده بود.

بیگلربیگی در خصوص حمایت از تولید ملی گفت: هدف اصلی شرکت پتروشیمی غدیر تزریق به بازار داخل و به چرخه درآمدن صنعت داخل است.

وی رویکرد اصلی شرکت پتروشیمی غدیر را حمایت از شرکت‌های دانش بنیان دانست و گفت: در تامین مواد و قطعات نگاه شرکت پتروشیمی غدیر به شرکت‌های دانش بنیان است؛ این امر علاوه بر ممانعت از ارزبری، باعث حمایت از شرکت‌های داخلی نیز شده است.

معاون بازرگانی شرکت پتروشیمی غدیر، بومی گزینی را از سیاست‌های مهم در این شرکت عنوان کرد و گفت: آنچه که مردم ساکن در شهرهای نفت خیز توقع دارند، عدم تبعیض منطقه‌ای است. خوشبختانه قریب به 80 درصد کارکنان شرکت پتروشیمی غدیر بومی هستند.

بیگلربیگی با اشاره به اهمیت جوانگرایی در مدیریت گفت: با توجه به جوانگرایی در مجموعه پتروشیمی غدیر، سعی شده تمامی مولفه‌های حمایت از تولید و کالای ملی، بومی سازی، بومی گزینی و استفاده از بانوان در امور اجرایی رعایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز