خبرگزاری کار ایران

ثبت دو رکورد جدید در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۰۶۵

با تولید بیش از 73 هزار و 508 تن تختال با سیکل گاز زدایی تحت خلأ در واحد RH ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، رکورد جدیدی در دی‌ماه سال جاری به ثبت رسید.

به گزارش ایلنا،‌ دانیال نظری، رئیس واحد متالورژی ثانویه فولاد مبارکه، ضمن اعلام این خبر، رکورد قبلی تولید در این واحد را به میزان 55 هزار و 283 تن و مربوط به شهریور ماه سال جاری دانست و گفت: واحد گاز زدایی (RH) به‌دلیل قرار گرفتن در سیکل تولید فولادهای ویژه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی از کاهش توقفات، افزایش عمر نسوز و برنامه‌ریزی مناسب و همچنین از تلاش مضاعف کارکنان ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم به‌عنوان مهم‌ترین عوامل کسب این موفقیت نام برد و گفت: این رکورد نسبت‌به میزان تولید قبل، 33 درصد افزایش در تولید فولادهای خاص را نشان می‌دهد.

کارکنان ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه در همین ماه نیز به افتخار دیگری دست یافتند.

رئیس گروه فنی تولید ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در این خصوص گفت: در دی‌ماه همچنین رکورد تولید ماهانه فولاد مخصوص لوله‌های انتقال نفت و گازترش گریدAPI X60 نیز با تولید 43 هزار و 79 تن نسبت به رکورد قبلی که در آبان‌ماه و به میزان 21 هزار و 531 تن به ثبت رسیده بود، با  100 درصد رشد، بهبود یافت.

 محمدعلی شفیعی تصریح کرد: با توجه به بی‌نیاز شدن کشور از واردات این نوع فولاد، این رکورد برای پروژه‌های نفت و گاز کشور و همچنین ذی‌نفعان فولاد مبارکه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی ثبت این دو رکورد ارزشمند را مرهون تلاش مضاعف کارکنان سخت‌کوش ناحیه، مرکز نسوز، کنترل کیفی، برنامه‌ریزی تولید، متالورژی و روش‌های تولید، آزمایشگاه و سایر واحدهای پشتیبانی‌کننده دانست و صمیمانه از آن‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز