خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران سازمان راهداری در گفت‌وگو با ایلنا:

علی رغم بارش برف؛ شبکه جاده‌ای کشور باز است/ انسداد ۲۶ محور روستایی سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۵۹۲

مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهدایر و حمل‌و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در حال حاضر هیچ محوری (فرعی و اصلی) به دلیل شرایط جوی مسدود نیست، گفت: تمام شبکه جاده‌ای برای تردد باز است اما مسافران تجهیزات زمستانی برای عبور از گردنه‌ها ومسیرهای برف‌گیر و جاده‌های لغزنده داشته باشند.

محمد رودباری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آ‌خرین وضعیت شبکه جاده‌های کشور با توجه به شرایط جوی و بارش برف و باران اظهار داشت: از روز گذشته بارش برف در غرب و مرکز کشور آغاز شده بود و ساعت 3 صبح امروز شاهد بارش برف شدید در استان البرز و تهران بودیم که تمام محورها تحت تاثیر این شرایط جوی قرار گرفت اما با حضور راهداران و با اقدامات به موقع نمک‌پاشی و برف‌روبی خوشبختانه تمام محورهای ورودی تهران و کرج باز هستند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ محور فرعی و اصلی به دلیل بارش برف و باران و شرایط جوی مسدود نیست، گفت: تمام شبکه جاده‌ای برای تردد باز است اما مسافران تجهیزات زمستانی برای عبور از گردنه‌ها و مسیرهای برف‌گیر و جاده‌های لغزنده داشته باشند.

رودباری با اشاره به آخرین وضعیت محورهای منتهی به سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تمام محورهای فرعی و اصلی مناطق سیل‌زده این استان در حال حاضر باز هستند و هیچ انسدادی در مسیرهای فرعی و اصلی نداریم.

مدیر کل مدیریت بحران سازمان راهداری افزود: 875 محور روستایی به دلیل آبگرفتگی و آب‌بردگی مسدود بود که طبق آخرین آمار شب گذشته این رقم به 26 محور روستایی کاهش پیدا کرده است اما راهداران و مسئولان قول دادند به محض فروکش کردن آب در این مناطق روستایی سیستان و بلوچستان این محورها هم بازگشایی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز