خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد:

آغاز توزیع ۹۰۰ تن ذرت و جو‌ در بین دامداران مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۹۷۷

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از آغاز توزیع ۹۰۰ تن ذرت و جو‌ میان دامداران روستاهای پیرسهراب و عورکی از شهرستان چابهار و زراباد شهرستان کنارک خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حسن عباسی معروفان، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از مناطق سیل‌زده استان سیستان و ‌بلوچستان بازدید کردند.

وی در این بازدید از آغاز توزیع ۹۰۰ تن ذرت و جو‌ میان دامداران روستاهای پیرسهراب و عورکی از شهرستان چابهار و زراباد شهرستان کنارک خبر داد.

عباسی معروفان خاطرنشان کرد: از این حجم ذرت و جو، ۱۰۰ تن به صورت بلاعوض در اختیار دامداران قرار گرفته است.

وی افزود: توزیع این نهاده ها با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت معدن تجارت، استانداری و فرمانداری‌های مناطق مربوطه و سازمان مدیریت بحران استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام همچنین از توزیع ۵۰ تن گوشت قرمز منجمد، میان خانواده های اسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطر نشان کرد: توزیع گوشت میان خانواده‌های اسیب دیده از سیل آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، شرکت پشتیبانی امور‌ دام از روزهای اول وقوع سیل در سیستان و بلوچستان اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز دامداران کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز