خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فولاد خراسان:

بومی‌سازی را با مهندسی معکوس اشتباه نگیریم/ با نوآوری، تکنولوژی را رشد دهیم/جزیره‌ای کار نکنیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۶۹۵

مدیرعامل شرکت فولاد خراسان گفت: شرکت‌های فولاد با همکاری هم می‌توانند باعث رشد و هم‌افزایی شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کسری غفوری در مراسم اختتامیه جشنواره و نمایشگاه فولاد ایران با بیان اینکه در این نمایشگاه فولادسازان، آهنی‌ها و... به عنوان یدی واحد کنار هم بودند، اظهار کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه، تلاش کردیم تا این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

غفوری ادامه داد: سامانه بومی‌سازی که راه‌اندازی شد، تمام اطلاعات خود را به‌عنوان نخستین فولادساز وارد کردیم و ٥٢٠ شرکت توانمند نیز اطلاعات خود را وارد سامانه کردند.

وی ادامه داد: امسال کمیته بومی‌سازی در مجتمع فولاد خراسان را راه‌اندازی کردیم که هر دو هفته یک‌بار جلسات آن برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد خراسان تصریح کرد: با اطلاعاتی که در چند روز نمایشگاه برگزار کردیم، نهایت استفاده را از ظرفیت‌ها خواهیم کرد.

غفوری گفت: از شرکت‌های بزرگ فولادی درخواست دارم تجربیات خود را با هم به اشتراک گذاشته و به صورت جزیره‌ای کار نکنیم. زمان کوتاه است و باید با هم‌افزایی به هم کمک کنیم.

وی تاکید کرد: بومی‌سازی را با مهندسی معکوس اشتباه نگیریم. نوآور باشیم و تکنولوژی را رشد دهیم. در کنار تحریم‌ها قطعا تکنولوژی جدیدی به ایران وارد نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت فولاد خراسان افزود: ما مدیران گام دوم انقلاب جوان و پویا هستیم. با جوانی، پویایی و استفاده از تجارب ان‌شاالله بتوانیم تکنولوژی جدید ارائه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز