خبرگزاری کار ایران

آبرسانی اضطراری به ساکنان روستاهای سیل زده/ ترمیم خط آبرسانی آسیب دیده در استان هرمزگان با استفاده از بالگرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۵۶۷

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو از آبرسانی اضطراری به ساکنان روستاهای بدون شبکه در استان های سیل زده خبر داد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "میثم جعفرزاده" با تشریح آخرین وضعیت شبکه آبرسانی استان های سیل زده کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان گفت: در ابتدای وقوع سیل در استان کرمان ۶۶ روستا دچار قطعی آب شد که به کمک تیم های عملیاتی در منطقه شبکه آبرسانی ۴۷ روستا برقرار شده و تلاش برای حل مشکل ۱۹ روستای باقی مانده همچنان ادامه دارد.

وی در رابطه با اقدامات انجام شده در استان سیستان و بلوچستان افزود: در ابتدای حادثه ۲۴۵ روستای این استان دچار قطعی آب شدند که شبکه آبرسانی  ۵۰ روستا به کمک تیم های عملیاتی برقرار شده است و با توجه به تخریب راههای مواصلاتی عملیات با سختی در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو افزود: در ابتدای وقوع سیل در استان هرمزگان تعدا ۲۴۳ روستا دچار قطعی آب شد که در حال حاضر با تلاش تیم های عملیاتی شبکه آبرسانی ۱۴۰ روستا برقرار شده و عملیات همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پس از سر ریز شدن سد جگین، منبع آبی شهر جاسک دچار  کدورت بالا شده است، اظهار کرد: امروز به کمک یک فروند بالگرد، تجهیرات لازم برای برقراری خط آبرسانی آسیب دیده ارسال شده و تیم های عملیاتی حاضر در منطقه در حال تلاش هستند و پیش بینی می شود تا ساعتی دیگر شرایط این شهر نرمال شود.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: در تمامی روستاهای بدون شبکه، آبرسانی اضطراری در حال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز