خبرگزاری کار ایران

تاکید کشاورز بر رفع مشکلات پروژه سامانه گرمسیری ازگله و تامین آب مورد نیاز

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۷۸۰

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: مشکلات ۴ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی پروژه سامانه گرمسیری ازگله در اسرع وقت مرتفع و آب مورد نیاز بهره برداران تامین و در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، جلسه کارگروه آب و کشاورزی و بررسی سامانه گرمسیری ازگله با حضور عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به همراه جمعی از معاونان و مدیران ستادی این وزارت، استاندار کرمانشاه، نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار و مسئولان محلی در محل این پروژه در شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد.

ابتدای این جلسه حاج رسولی‌ها معاون وزیر نیرو به تشریح نحوه فعالیت و مسائل و مشکلات موجود در این سامانه پرداخت.

در ادامه این جلسه، متولیان سد ازگله و پروژه گرمسیری ازگله به بیان محدودیت‌ها و مشکلات طرح پرداختند.

پس از بیان نارسایی‌ها و مشکلات این پروژه با دستور عباس کشاورز مقرر شد در اسرع وقت مشکلات ۴ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی این پروژه مرتفع و کارها تکمیل و آب مورد نیاز بهره برداران تامین و در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

در ادامه این جلسه و بنا به تاکید عباس کشاورز مقرر شد زمان‌بندی مشخصی برای شروع و تکمیل مابقی اراضی این پروژه که شامل ۲۷ هزار هکتار می شود، توسط پیمانکاران و مدیران وزارت نیرو اعلام شود.

کل اراضی تحت پوشش این پروژه ۳۴ هزار هکتار است که مقرر شد با تکمیل ۴۷۰۰ هکتار آن تا اوایل اسفند سال‌جاری و با لحاظ ۲ هزار هکتار که قبلاً اجرایی شده مابقی ۲۷ هزار هکتار اراضی این طرح جهت اجرا و پس از تامین اعتبار لازم زمان‌بندی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز