خبرگزاری کار ایران

صدور اسناد مالکیت واحدهای مسکونی مجتمع کیش رویای زندگی

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۴۵۳

با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، 162 سند مالکیت واحدهای مسکونی مجتمع کیش رویای زندگی "شرکت تیسا کیش" برای خریداران این مجتمع تحویل داده شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم تحویل اسناد مالکیت واحد های مسکونی مجتمع کیش رویای زندگی چهارشنبه 18 دی در دفتر این مجتمع، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش سرعت و کیفیت در پروژه ها، را از موضوعات بسیار مهم و اولویت های این سازمان برشمرد؛ و افزود: هیچ کدام از این دو اصل نباید فدای دیگری شود، و ارائه خدمات با کیفیت و رضایتبخش مستلزم رعایت سرعت در پیشبرد پروژه های عمرانی است و لزوم نصب تابلو روز شمار،  برای آگاهی مردم از اتمام پروژه ها است که باید رعایت شود.

غلامحسین مظفری با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد کیش نقش حاکمیت را در این منطقه دارد افزود: این سازمان نسبت به تعیین و تکلیف پروژه‌هایی که در گذشته بلاتکلیف مانده بود اقدام کرده و این مهم در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

رییس هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به پروژه‌هایی که به دلیل اختلافات داخلی، شیوه نامه‌ها و آیین نامه های موجود، باعث محدودیت‌هایی در روند اجرایی پروژه‌های عمرانی شده بود؛ اظهار داشت: پروژه هایی که بلاتکلیف هستند تحت تاثیر شرایط اقلیمی، و وضعیتی که وجود دارد آسیب می‌بینند و حتی در جهت افزایش کیفیت هم با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوند و باید مشکلاتشان بر طرف شود.

غلامحسین مظفری در خصوص راه اندازی پروژه های بخش‌خصوصی که توجه ویژه به راه‌اندازی مجدد آنها داشته ایم و پروژه های عمرانی که خود سازمان متولی آن است، افزود: سازمان منطقه آزاد کیش به‌عنوان مسئولان اجرایی در جزیره به همان اندازه که خود را مسئول راه‌اندازی پروژه‌های بخش خصوصی می داند باید به همان اندازه نیز پروژه‌های زیر بنایی کیش را به موقع مطابق بودجه و با کیفیت خوب پیش ببرد. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه پروژه هایی در بخش خصوصی انجام شده و باید با سرعت  بیشتر و با نظارت و کنترل دقیق نسبت به تعیین و تکلیف این پروژه‌ها که برای سازمان منطقه آزاد کیش یک اصل است در دستور کار خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: تعهد اداری و اخلاقی این است که مشکل به ارث نگذاریم و هر پروژه ای که می خواهیم آغاز  کنیم و هر قدمی که برمی‌داریم شفافیت، سلامت و تضمین کافی در کار باشد.

گفتنی است، در این مراسم غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، شهداد کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، معاونان، مدیران و مدیران عامل شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولین جزیره کیش حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز