خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان هواپیمایی در جمع خبرنگاران:

نماینده کشور طراح هواپیما در روند بررسی سانحه حضور خواهد داشت/ اجساد برای احراز هویت به پزشکی قانونی منتقل شدند

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۳۴۶

کمیته بررسی سانحه هواپیمای اوکراینی از صبح امروز کارشناسی‌های خود برای شناسایی عوامل هواپیما آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، رضا جعفرزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اطلاعات از وقوع سانحه هواپیمای اوکراین اظهار داشت: در فرآیند بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه و بررسی عوامل منجر به سقوط هواپیما نماینده کشور طراح هواپیما و نماینده شرکت هواپیمایی مالک می‌توانند حضور داشته باشند.

وی افزود: اطلاعات برای بررسی علل وقوع این سانحه در دست بررسی است و هر گزارشی که ارائه شود اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

جعفرزاده در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه اجساد اتباع خارجی چه زمانی به کشورهای خودشان تحویل داده می‌شود گفت: در حال حاضر اجساد برای احراز هویت و شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شده‌اند.

وی ادامه داد: محورهایی از جمله عملیات پرواز، هواشناسی، مراقبت پرواز، شاهدان عینی، دستگاه‌های ثبت و ضبط پروازی، سازه هواپیما، موتور و مدارک هواپیما و عوامل انسانی باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرند و کمیته بررسی این سانحه از صبح امروز کارشناسی‌های خود برای شناسایی عوامل هواپیما آغاز کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز