خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی:

مجاهدت، دلاوری و ایثارگری شهید سردار سلیمانی تجلی بخش وحدت ملی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۰۴۴

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با انتشار پیامی مجاهدت‌های شجاعانه، دلاوری‌های بی‌مانند و ایثارگری‌های سردار سلیمانی و هم‌رزمان شریف و راستین ایشان که رهروان حقیقی و علوی این زمانه بودند، روشنایی‌بخش راه حق و تجلّی‌بخش وحدت باشکوه ملّی خواهد بود.

به ایلنا، شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.
 
متن پیام وی به شرح زیر است:
 
بسم‌الله القاصم الجبّارین
 
سلاماً علی من حاربوا الّیلَ و عند الصّباح بالاکفان قد عادوا.
سلام بر کسانی که شب را می‌جنگند و صبح‌هنگام با کفن بازمی‌گردند.
 
شهادت، انتخابی والا و حسن ختامی درخور برای بلندهمّتانی چون سردار سپهبد شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی است که سرمست از آفرینش حماسه چهل ساله مقاومت بودند و سلوکشان جلوه‌ای دیگر به روزگار داده بود. شهید زنده‌ای که جان خود را در راه حفظ ارزش‌های والای انسانی سپر کرد و دلاورانه، رو در روی ظلم ایستاد.
بی‌شک، نام دارنده نشان ذوالفقار، تبلور افتخار، حماسه و سرافرازی بی‌مثالی‌ست که بر سینه تاریخ این خاک، باقی خواهد ماند و بی‌تردید، مجاهدت‌های شجاعانه، دلاوری‌های بی‌مانند و ایثارگری‌های سردار سلیمانی و هم‌رزمان شریف و راستین ایشان که رهروان حقیقی و علوی این زمانه بودند، روشنایی‌بخش راه حق و تجلّی‌بخش وحدت باشکوه ملّی خواهد بود. 
 
یاد و خاطره رقم‌زنندگان چهل‌ساله امنیّت امروز میهن، در شریان وطن جاری‌ و جاودانه است که ایثار، جانبازی و شهادت از نام ایشان وام می‌گیرد و پاسداران به حق شرف و افتخار این سرزمین‌اند.
 
بدین وسیله مراتب تسلیت خود را به آستان رهبر معظّم انقلاب و ملّت شریف ایران تقدیم کرده و از درگاه ایزد منّان، برای خانواده آن شهید بزرگوار، صبر زینبی و اجر عظیم و برای ملّت ایران، بصیرت و اراده‌ای حسینی برای رویارویی با ظلم، مسئلت دارم.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز