خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی در پی شهادت سردار سلیمانی:

خون سردار سلیمانی اضمحلال استکبار را در پی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۷۴۴

سردار سلیمانی وزیر راه و شهرسازی در پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و تصریح کرد: خون شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی که نماد اقتدار انقلاب اسلامی ایران است نقطه عطفی خواهد شد در انسجام و وحدت ملی و جبهه مقاومت که اضمحلال استکبار را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی شهادت سردار سرافزار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است:

 «بسم رب الشهدا و الصدیقین»

«ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله .......»

«چه خلعتی بالاتر از محافظ سرزمین مادری بودن و چه پاداشی بالاتر از فدای میهن شدن»

شهادت سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی به دست ایادی استکبار آمریکای جنایتکار و سردمدار تروریست جهانی را به فرماندهی کل قوا ، عموم ایرانیان سرفراز و مستضعفان و مظلومان  سراسر دنیا  تسلیت عرض می نمایم. یقین دارم شهادت اسوه مقاومت و ایثار ، جبهه مقاومت را بیش از پیش مصمم تر خواهد کرد و از خون پاک آن بزرگمرد ایران اسلامی بذر پیروزی به بار خواهد نشست. و آمریکای جنایتکار بداند که این پایان ماجرا نیست و آغاز ماجراست.

 خون شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی که نماد اقتدار انقلاب اسلامی ایران است نقطه عطفی خواهد شد در انسجام و وحدت ملی و جبهه مقاومت که اضمحلال استکبار را در پی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز