خبرگزاری کار ایران

رحمانی در مراسم افتتاح اشجع باتری اردبیل اعلام کرد؛

نگاه ویژه وزارت صمت برای توسعه صنعتی و معدنی اردبیل

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۱۸۰

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح شرکت اشجع باتری در استان اردبیل گفت: تلاش در عرصه تولید یک کار مقدس است و از اینکه فردی بتواند در این عرصه برای جوانان این مرز و بوم اشتغالزایی کند، کار بسیار ارزشمندی انجام می دهد که جای تقدیر فراوان دارد.

به گزارش ایلنا، رضا رحمانی گفت: سفر امروز رئیس جمهور به استان اردبیل نقطه عطفی در توسعه این استان به ویژه در حوزه صنعت این منطقه خواهد بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه مسئولان استان به ویژه استاندار اردبیل، مسئولان حوزه صنعت، معدن و تجارت و همچنین نمایندگان معین وزارت صمت با جدیت دنبال تحقق اهداف توسعه ای وزارت صمت در استان اردبیل هستند.

رحمانی تاکید کرد: نمایندگان معین وزارتخانه اختیار تام دارند تا از تمامی ظرفیت ها و فرصت های ممکن برای پیشرفت بخش های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری استان حمایت و پشتیبانی کنند.

وزیر صمت تاکید کرد: این مهم به صورت ویژه در مناطق محروم تر و کم برخوردار تر استان اردبیل مورد توجه ما است و حتماً حمایت خواهیم کرد.

رحمانی تصریح کرد: از ابتدای امسال ۱۲ استان در سطح کشور که اردبیل نیز از جمله آنهاست در چارچوب برنامه ای اختصاصی مورد توجه قرار گرفته است و سعی خواهیم کرد شاخص های توسعه صنعتی و معدنی این ۱۲ استان را به حد قابل قبولی ارتقا دهیم.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی بزرگی برای توسعه صنعتی استان اردبیل و استان های همجوار آن در دست اجرا داریم که حتماً تاثیر بسزایی در شرایط اشتغال و سرمایه گذاری این استان در آینده نزدیک خواهد داشت.

وزیر صمت گفت: افتتاح اشجع باتری اردبیل باعث جلوگیری از خروج بیش از ۳ میلیون دلار ارز از کشور می شود که اقدامی در راستای تحقق اهداف نهضت ساخت داخل است.

رحمانی افزود: در چارچوب برنامه ساخت داخل وزارت صنعت، معدن و تجارت برای افق ۱۴۰۰، داخلی سازی بیش از ۱۰ میلیارد دلار انواع کالای وارداتی را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: افتتاح هر یک از این طرح ها علاوه بر ظرفیت های اشتغال زایی و سایر آثار اجتماعی در خودکفایی کشور و قطع وابستگی ها نیز دارای اهمیت بالایی هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: امروز در چارچوب سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل ۱۵ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که حتما در شکوفایی صنعتی استان تعیین کننده خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز