خبرگزاری کار ایران

از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی صورت گرفت؛

ارائه گزارش سه ماهه دوم سال ۱۳۹۸ بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی به رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۶۹۲

وزارت امور اقتصادی و دارایی از ارایه گزارش سه ماهه دوم سال ۱۳۹۸ بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی به رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت اقتصاد و دارایی ایران، در اجرای حکم بند (ب) ماده (۱) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، گزارش بدهی ها و مطالبات دولت و شرکت های دولتی برای سه ماهه دوم سال ۱۳۹۸، به منظور ارائه به کمیسیون های ذیربط در مجلس شورای اسلامی، در معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور (مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های مالی عمومی) تهیه و برای رییس جمهور ارسال شده است.

این گزارش می افزاید: به منظور احصاء و گزارش ارقام بدهی ها و مطالبات بخش عمومی و در اجرای حکم ماده مذکور،  از آبان ماه سال ۱۳۹۴ تاکنون بالغ بر ۲۰ فقره گزارش بدهی ها و مطالبات در مقاطع سه ماهه و سالانه برای مراجع قانونی ذیربط توسط مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های مالی عمومی با همکاری ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان ها تهیه گردیده است.

شایان ذکر است از سال ۱۳۹۵ تا کنون در اجرای بخشنامه معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور، بیش از یکصد هزار فقره گزارش از بیش از  سه هزار و پانصد نقطه گزارشگری (دستگاه اجرایی) به صورت الکترونیکی از طریق سامانه مدیریت اطلاعات بدهی ها و مطالبات دولت (سماد) دریافت گردیده که مبنای تهیه گزارش های مجموعه دولت و شرکت های دولتی بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز