خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو مطرح کرد:

هدف‌گذاری برای دسترسی ۱۰ میلیون خانوار روستایی به آب شرب سالم و پایدار

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۷۰۳

وزیر نیرو از هدف‌گذاری برای دسترسی ۱۰ میلیون خانوار روستایی به آب شرب پایدار و سالم تا پایان فعالیت دولت دوازدهم خبر داد.

به‌ گزارش ایلنا و به نقل وزارت نیرو، رضا اردکانیان روز پنجشنبه در مسجد روستای کینچاه آستانه اشرفیه با اشاره به ایستگاه دهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در استان گیلان اظهار داشت: در این پویش در بخش آبرسانی روستایی وعده کردیم که در نیمه دوم امسال هزار و ۱۲۴ روستای کشور را به شبکه آب سالم و پایدار متصل کرده و حتی در روستاهایی که دسترسی و امکان داشته در موضوع پایدار کردن و اتصال به منابع مطمئن و ارتقای کیفیت آب و بهسازی شبکه اقدام کنیم.

وی ادامه داد: البته این کار در پایان امسال متوقف نمی‌شود و تا پایان دولت دوازدهم ادامه خواهد داشت تا بتوانیم جمعیت بهره مند روستایی که در طول هشت سال دولت تدبیر و امید از شبکه های آب سالم و پایدار بهره مند شده و خواهند شد را به ۱۰ میلیون نفر برسانیم.

وزیر نیرو با اشاره به نقش آب در حیات، توسعه و عمران کشور گفت: آنچه موجب افتخار ماست این است که در شرایط تحریم، سختی‌ها و محدودیت، مردم و مسئولان با همدلی تلاش می‌کنیم وقفه و خللی در چرخش چرخ‌های توسعه کشور پیش نیاید. کشاورزان به نقش مولد بودن خود استمرار بخشند، از نعمت آب و برق برخوردار شوند، فرزندان ما و امیدهای آینده کشور در موضوع سلامت بهداشت و روان و آنچه مربوط به موضوع فاضلاب و دسترسی به آب شرب سالم می‌شود بهره‌مند شوند که اینها به مدد صبوری و پایمردی مردم در حفظ ثمره خون شهدا حاصل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز