خبرگزاری کار ایران

جلوگیری از استفاده غیرمجاز دستفروشان از شبکه برق پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۴۳۳

سه منطقه برق تهران بزرگ در برابر استفاده غیرمجاز دستفروشان و سرقت انرژی از شبکه توزیع برق، ایمن‌سازی شد.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، با هدف جلوگیری از استفاده غیرمجاز از انرژی برق به‌ویژه تخلفات شبانه دستفروشان و وانت بارها، با هماهنگی و راهبری دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت، مانوری مشترک در محدوده عملیاتی مناطق برق 17 شهریور، بوعلی و مولوی، برگزار شد.

مسعود قاسمی، مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در این مانور که با هماهنگی مراجع قضایی و حضور عوامل انتظامی و همچنین همراهی و همکاری نیروهای عملیاتی مناطق مذکور برگزار شد، شبکه توزیع برق و انشعاب‌های نصب شده در محدوده مانور، بررسی و سلامت لوازم اندازه‌گیری مورد استفاده واحدهای تجاری، ارزیابی شد.

بر اساس این گزارش، پیرو بررسی‌های انجام شده، ضمن شناسایی و قطع تعدادی از انشعاب‌های غیرمجاز، با هدف جلوگیری از استفاده متخلفان به‌ویژه دستفروشان و وانت بارها از شبکه توزیع برق، نسبت به اصلاح درب پست، شالترهای برق، جعبه‌های انشعاب و پایه‌های روشنایی با هدف ایمن‌سازی در برابر استفاده غیرقانونی متخلفان از شبکه توزیع برق اقدام شد.

شایان ذکر است، ممانعت از استفاده غیرقانونی متخلفان از شبکه توزیع برق پایتخت با بررسی منظم محدوده‌های پاک‌سازی شده توسط گشت‌های منظم مناطق 22‌گانه برق ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز