خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی:

نباید برای توسعه فرودگاه امام وقت تلف کرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۹۲۷

مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: برخی از مسافران به من می‌گویند ما در شهر فرودگاه حضرت امام نه تنها شهری نمی‌بینیم بلکه در خود فرودگاه هم با مشکلاتی مواجه هستیم.

به گزاش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد مهدی کربلایی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام اظهار داشت: از آقای اسلامی بابت اعتمادی که به بنده داشت تشکر می‌کنم همچنین امیدوارم کماکان بتوانیم از تجربیات آقای رستمی مدیر عامل پیشین در این مجموعه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه کار در مجموعه فرودگاهی کوچک و کم نیست و نمی‌توان به تنهایی کارها را پیش برد ادامه داد: برای اجرای طرح توسعه فرودگاه امام باید با هماهنگی پیش رفت و در این راستا نیاز به کمک تمام دستگاه‌ها داریم.

کربلایی افزود: با تخصص و منابع مالی می‌توانیم برنامه‌های توسعه‌ را جلو ببریم و در این صورت است که می‌توان فرودگاهی در شان مردم جمهوری اسلامی داشته باشیم.

مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام با تاکید بر اینکه تمام مزیت‌های قانونی و ظرفیت‌های جغرافیایی برای توسعه فرودگاه امام وجود دارد گفت:‌ پروژه توسعه فرودگاه پروژه بزرگ و آبروی نظام است و نباید آن را کوچک دید.

وی ادامه داد: فرودگاه امام مبدا ورودی افرادی است که از سایر کشورها وارد ایران می‌شوند و فرودگاه‌های زیادی را دیده‌اند بنابراین خوب نیست که ما بیش از این برای توسعه فرودگاه امام در شان تعریف شده وقت تلف کنیم.

مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اظهار داشت: بارها افرادی با من از توسعه فرودگاه ترکیه صحبت کردند و ایراداتی از فرودگاه امام در مقایسه با فرودگاه آن کشور گرفته‌اند این در حالی است که هزینه‌های زیادی برای توسعه فرودگاه امام انجام شده است.

کربلایی با تاکید بر اینکه باید تیم بزرگی در توسعه فرودگاه امام داشته باشیم گفت: از تمام دستگاه‌ها برای تحقق اهدافمان کمک می‌گیریم و اولین اقدام ما ساماندهی و انضباط داخلی است و باید بتوانیم برای سرمایه‌گذارانی که حاصل عمر خود را در این مجموعه سرمایه‌گذاری می‌کنند تسهیلات ویژه قائل شویم.

کربلایی با تاکید بر اینکه باید چهره فرودگاه امام عوض شود گفت: برخی از مسافران به من می‌گویند ما در شهر فرودگاه حضرت امام نه تنها شهری نمی‌بینیم بلکه در خود فرودگاه هم با مشکلاتی مواجه هستیم بناراین باید فرآیندها اصلاح شود و بستری برای جذب سرمایه‌ها در راستای توسعه این مجموعه ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز